229

نکات مهم برای خرید کراتین مو

کراتین مو یکی از بهترین و پرکاربردترین روش هایی است که برای احیا و صاف کردن موها مورد استفاده قرار می گیرد، اما نکته ای که در این روش وجود دارد این است که اگر در خرید کراتین مو دقت کافی انجام ندهید و مواد با کیفیتی را برای کراتین خریداری نکنید، می تواند برایتان شدیدا مشکل ساز شده و کیفیت موهایتان را کاملا خراب کند. برای اینکه در خرید کراتین مو به مشکلی برنخورید و بتوانید بهترین مواد ممکن را خریداری کنید، نیاز است که نکات و اصولی را بدانید تا با رعایت آنها، مشکلی برایتان ایجاد نشود. در این مقاله می خواهیم در مورد نکات مهم برای خرید کراتینه مو صحبت کنیم و بگوییم که برای تهیه این مواد نیاز است که چه چیزهایی را رعایت کنید تا مشکلی برایتان ایجاد نشود.

اگر به دنبال این هستید که کراتینه مو انجام دهید و برای خرید مواد آن چالش دارید، حتما تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا بتوانید بهترین محصول را برای کراتینه کردن موهای خود انتخاب کنید.

بهترین برند کراتین مو چیست؟

اگر سری به بازار یا فروشگاه های اینترنتی بزنید و مثلا به دنبال بهترین برند کراتین مو در دیجی کالا باشید، متوجه خواهید شد که برندهای بسیار زیادی برای ارائه این محصول وجود دارند که هرکدام ادعا می کنند بهترین گزینه هستند و باید آنها را انتخاب کنید؛ اما نکته ای که وجود دارد این است که سعی کنید از برندهای معتبر و معروف خرید کراتین مو را انجام دهید و به دنبال جنس های ارزان و بی کیفیت نباشید چون برایتان مشکل ساز خواهند بود.

برای اینکه بتوانید بهترین برندها را انتخاب کنید نیاز است که حتما با افراد کاربلد مشورت کنید و از یک متخصص مو خوب کمک بگیرید تا بتواند برندهایی که با آنها کار کرده و نتیجه مناسبی داشتند را به شما معرفی کند.

برخی از معروف ترین برندهای کراتین موجود در بازار، برزیلین بلواوت، کراتین کلوستر، کراتین کامپلکس، کراتین برزیلی، کراتین آمریکایی هستند که می توانید محصول موردنیاز خودتان را از این برندها خریداری کنید.

 

روش انجام کراتینه مو

برای خرید بهترین مواد کراتین مو می توانید از محصولات فروشگاه سعیده درویش زاد استفاده کنید.

کراتین به چه صورتی باید تهیه شود؟

یکی از سوالات پرتکراری که در مورد خرید کراتین مو پرسیده می شود، این است که خرید کراتین مو به صورت میلی بهتر است یا خوب است که پک کامل کراتین را خریداری کنیم؟ باید بگوییم که این کاملا به نیاز شما بستگی دارد. اگر می خواهید موهای خودتان را در خانه کراتین کنید و آرایشگر نیستید، بهتر است به صورت میلی کراتین را خریداری کنید تا زیاد نیاید و فاسد نشود. بهتر است قبل از شروع به کراتینه کردن مو در خانه، اصول مهم برای کراتینه کردن مو در منزل را مطالعه کنید تا بتوانید به خوبی این کار را انجام دهید و دچار عوارض کراتینه کردن مو در خانه نشوید.

ماندن مواد کراتین به مدت زیاد می تواند باعث فاسد شدن این مواد شود و این یعنی پول خودتان را هدر داده اید. پس بهتر است که به فروشنده موردنظر موهای خودتان را نشان دهید تا براساس حجم موهای شما، میزان مناسبی از مواد را به شما بدهد و بتوانید از آنها برای موهای خودتان استفاده کنید.

دقت کنید که فروشنده موردنظر حتما کاربلد و قابل اعتماد باشد، چون برخی از فروشنده ها ممکن است به خاطر فروش بیشتر خودشان، میزان زیادی مواد را به شما بدهند که این موضوع باعث می شود پول خودتان را هدر بدهید و نتوانید از باقی مواد استفاده کنید.

 

آیا گلوبال مو همان کراتین است؟

گلوبال مو یک محصول کراتین آمریکایی است که  به بازار وارد شده است و همان کار کراتین یعنی احیا و صاف کردن موها را انجام می دهد، گلوبال محصولی است که طبق ادعای شرکت سازنده، از موادی کاملا ارگانیک تهیه شده است و هیچگونه مواد شیمیایی در آن وجود ندارد و به قدری سالم و بدون عوارض است که حتی می توانید از آن برای موهای کودکان خودتان نیز استفاده کنید! البته قابل ذکر است که این مواد در ایران به صورت اورجینال یافت نمیشود!

اگر می خواهید خودتان در خانه کار صاف کردن موهایتان را انجام دهید، می توانیم بگوییم که استفاده از گلوبال می تواند انتخاب خوبی باشد و کمک می کند که بدون استفاده از مواد شیمیایی و ایجاد عوارض، بتوانید موهای خودتان را صاف کنید؛ اما اگر می خواهید از یک سالن زیبایی کمک بگیرید، همان کراتینه مو می تواند انتخاب مناسبی باشد چون آرایشگر متخصص می تواند به خوبی با این مواد کار کرده و موهای شما را بدون مشکل احیا و صاف کند. برای انجام کراتینه مو، شما می توانید به سالن مو سعیده درویش زاده مراجعه کنید و این کار را به افراد باتجربه بسپارید تا موهای شما را به بهترین شکل ممکن کراتینه و صاف کنند.

 

خرید کراتین مو

 

خرید کراتین مو بهتر است یا قرص کراتین مو؟

اگر کمی درباره کراتین مو تحقیق کرده باشید، احتمالا به قرص کراتین مو نیز برخورد کرده اید و این سوال برایتان پیش آمده که چرا به جای استفاده از خود کراتین و مراحل سخت آن، از قرص استفاده نکنید؟ باید بگوییم که قرص کراتین مو یک محصول درمانی است که می توانید آن را مصرف کنید و بیشتر برای آبرسانی و هیدراته کردن موها استفاده می شود و نمی تواند اثرگذاری مانند کراتین داشته باشد؛ اما استفاده از آن می تواند کمک کند که موهای شما تا حد خیلی کمی احیا شوند و بتوانید موهایی سالم تر داشته باشید. اما با خرید کراتین مو می توانید موهای خودتان را هم احیا کنید و هم آنها را صاف و ابریشمی کنید و حدود 4 تا 6 ماه از هرگونه کراتینی راحت باشید.

 

شامپو کراتینه مو چیست؟

کراتینه مو تکنیکی است که می تواند به موهای شما بافتی ابریشمی ببخشد و موهایتان را سالم و شاداب کند. اما بعد از انجام این کار، نیاز است که محصولات مراقبتی مو استفاده کنید تا بتوانید اثر کراتینه را ماندگار کرده و از ایجاد عوارض برای موهایتان جلوگیری کنید. یکی از محصولاتی که برای بعد از کراتینه می توانید استفاده کنید تا هم موهایتان را تقویت کند و هم کمک کند اثرات کراتینه ماندگارتر شود، شامپو کراتینه مو است.

شما می توانید از این شامپوها استفاده کنید تا موهایتان شاداب تر شده و سلامتی خود را حفظ کنند و این موضوع کمک می کند زیبایی موهایتان چند برابر شود. برای پیدا کردن شامپوهای باکیفیت و درجه یک، می توانید به بخش شامپو در فروشگاه مراجعه کنید و با انواع شامپوهای مناسب برای ترمیم و تقویت موها آشنا شوید.

 

قیمت کراتینه مو

 

قیمت کراتین مو چقدر است؟

وقتی برای خرید کراتین مو اقدام کنید، احتمالاً محصولاتی با قیمت های بسیار متفاوت و عجیب و غریب می بینید که ممکن است شما را متعجب کنند. باید بگوییم که قیمت ثابتی برای این محصولات وجود ندارد و نمی توانیم قیمت خاصی را به شما بگوییم.

همانطور که در مقاله مربوط به قیمت محصولات کراتینه مو صحبت کردیم، قیمت این مواد کاملا به کیفیت آنها، برند آنها و میزان مواد شیمیایی که در آنها استفاده شده بستگی دارد.

یادتان باشد که خرید کراتینه مو ارزان کاری کاملا اشتباه است، چون برخی از برندهای ناآشنا و نامعتبر وجود دارند که قیمت آنها بسیار پایین تر از برندهای شناخته شده است، اما موضوعی که وجود دارد این است که شما نمی دانید در مواد موردنظر چه چیزهایی استفاده شده و چه عوارضی را می تواند برایتان ایجاد کند.

همچنین قیمت کراتین مو در داروخانه نیز نکته ای است که برخی از افراد در مورد آن سوال می پرسند. باید بدانید که برخی از داروخانه ها به عنوان نمایندگی چنین محصولاتی فعالیت می کنند و معمولا قیمت مناسبی دارند، اما برخی از داروخانه ها وجود دارند که چنین محصولاتی را به قیمت بالایی می فروشند و خرید از آنها اصلا به صرفه نیست.

 

جمع بندی مطالب

در این مقاله در مورد نکات و اصول مهم در خرید کراتین مو صحبت کردیم و گفتیم که اصلا کراتین مو چه برندهای معتبری در بازار دارد و همچنین چند مورد از این برندها را بررسی کردیم.

سپس به سوالات مهمی که در زمینه خرید کراتینه مو وجود دارد جواب دادیم و گفتیم که چطور باید بهترین مواد کراتینه مو را خریداری کنید. امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد که در مورد خرید کراتین مو اطلاعات بیشتری کسب کنید و بتوانید خرید خوبی را در این زمینه انجام دهید.

مقالات مرتبط

دیدگاه کاربران
ثبت نظر
هنوز دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است
keyboard_arrow_up

درحال آپلود

0%
طراحی و توسعه توسط