گلت مو
253

آشنایی با تکنیک گلت مو

با توجه به مد روز و ترندهای اخیر دنیا در صنعت زیبایی، خیلی از افراد علاقمند به این هستند که موهای خودشان را صاف و لخت کنند و بتوانند موهایی زیباتر و جذاب تر داشته باشند و حالت پذیری آنها را افزایش دهند. این نیاز باعث شده است که راه حل های مختلفی برای صافی مو به وجود بیاید که یکی از این راه حل ها گلت مو است. گلت روشی است که می توانید با استفاده از آن موهای خودتان را صاف کنید. نکته مهم این است که این روش نسبت به روش های مشابه، ماندگاری بیشتری دارد و رقیب روش هایی مانند کراتینه مو است. همچنین گلت مو به قدری پرطرفدار است که علاوه بر گلت موی بانوان، می توانید در آرایشگاه ها خدمات گلت موی آقایان و گلت موی کودکان را هم ببینید که این موضوع نشان دهنده تاثیرگذاری و بی خطری این روش برای موها است.

در این مقاله می خواهیم در مورد تکنیک گلت مو با شما صحبت کنیم و بگوییم که گلت مو چیست و چطور می تواند به صافی موهای شما کمک کند و همچنین می خواهیم این موضوع را بررسی کنیم که چه نکاتی برای استفاده از روش گلت وجود دارد که باید آنها را رعایت کنید تا بتوانید نتیجه بهتری از این روش دریافت کنید. اگر به دنبال روشی برای صافی موهای خودتان هستید و می خواهید در مورد صافی مو در گلت اطلاعات بیشتری کسب کنید تا بتوانید انتخاب هوشمندانه تری داشته باشید، حتما تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

گلت مو چیست؟

شاید برایتان جالب باشد که بدانید اصلا گلت نام یک برند تولیدکننده محصولات حوزه مو است که می تواند به صافی موهای شما کمک کند؛ اما به خاطر اینکه برند این شرکت بسیار معروف بوده و جزو اولین های حوزه خود بوده است، محصول این شرکت به یک روش صافی مو تبدیل شده است.

صافی مو در گلت با استفاده از موادی انجام می شود که پایه شیمیایی دارند و می توانند باعث صاف شدن موهای شما شوند. البته این مواد شیمیایی تاثیر نامناسبی در موها ایجاد نمی کنند و ضرر خاصی نیز ندارند، به همین خاطر است که حتی کودکان نیز می توانند برای صافی مو از این روش استفاده کنند.

مزیتی که صافی مو در گلت نسبت به روش های دیگر دارد، این است که در این روش شما مدت زمان بیشتری می توانید ماندگاری صافی موها را حفظ کنید و این موضوع کمک می کند که موهایی صاف و لخت داشته باشید و مدت طولانی بتوانید از داشتن چنین موهایی لذت ببرید.

گلت مو چگونه انجام می شود؟

اگر به دنبال پلکس تراپی مو هستید، با استفاده از خدمات ما، به موهایتان استراحت و سلامتی دوباره را هدیه بدهید.

گلت مو چگونه انجام می شود؟

طبق تحقیقاتی که انجام شده است، یکی از مهمترین دلایل وز شدن و فر شدن موها، وجود پیوندهای گوگردی در مو است که این پیوندها مانع فعالیت مناسب پیوندهای پروتئینی در مو می شوند و در نتیجه این موضوع باعث فر شدن و وز شدن موها می شود.

حالا برای اینکه بتوانید این مشکل را حل کنید، نیاز است که این پیوندهای گوگردی شکسته شوند تا بتوانید موهایی صاف و زیبا داشته باشید. دقیقا کاری که مواد گلت انجام می دهند، این است که پیوندهای گوگردی موجود در موها را می شکنند تا موها بتوانند حالت صاف و لخت خودشان را داشته باشند و این حالت مدت های طولانی حفظ شود.

بهترین مارک گلت مو چیست؟

اگر جستجوی کوچکی در اینترنت انجام دهید، متوجه می شوید که مواد زیادی وجود دارند که هرکدام ادعا می کنند بهترین گزینه برای خرید هستند، اما اگر بخواهید از گلت استفاده کنید، بهترین گزینه همان موادی است که توسط برند glat ساخته شده است و جعبه ای قرمز رنگ دارد.

این محصول هزینه زیادی ندارد؛ اما برای استفاده از آن باید بدانید که چطور کار را انجام دهید و بتوانید موهای خودتان را به بهترین شکل صاف کنید. توصیه ما این است که برای این کار از یک آرایشگر متخصص کمک بگیرید.

تکنیک های موثر برای گلت مو

انواع تکنیک های موثر برای صاف کردن موها با تکنیک گلت مو

ممکن است وقتی به یک مغازه می روید و درخواست گلت می کنید، فروشنده بگوید چه نوع گلتی نیاز دارید. برای این موضوع نیاز است که بدانید انواع گلت چه هستند و چه کاربردی دارند.

به صورت کلی دو نوع گلت وجود دارد که می توانید آنها را خریداری کنید، مورد اول گلت صفر است که برای موهایی که فر کمی دارند و فقط تاب دارند استفاده می شود و این گلت معمولا دوز پایین تری دارد و نیاز است که به مدت حدود 25 دقیقه روی موهایتان بماند تا صافی آن را مشاهده کنید.

روش دوم گلت قوی است که مخصوص موهایی است که فر زیادی دارند و به راحتی نمی توان آنها را صاف کرد و نیاز است که این ماده حدود نیم ساعت روی موها باقی بماند تا شاهد صاف شدن موهای خود باشید.

مزایای صافی مو در گلت نسبت به روش های دیگر چیست؟

شاید به روش گلت مو علاقمند شده باشید و بخواهید بدانید که مزیت های این روش نسبت به روش های دیگر در چیست. باید بگوییم که مهمترین مزیت گلت مو سرعت بالای اثرگذاری آن است.

وقتی بخواهید از روش های دیگر مانند کراتینه و… استفاده کنید، باید زمان زیادی بگذارید تا اثرگذاری را مشاهده کنید؛ اما در روش صافی مو در گلت، شما می توانید در کمتر از نیم ساعت موهایی صاف داشته باشید و سریعا موهای خودتان را از حالت فر بودن خارج کنید.

همچنین گلت روشی است که نیاز به هیچگونه حرارتی ندارد و این موضوع کمک می کند که موهایتان نسوزند و راحت تر صاف و یکدست شوند و بتوانید با ضرر کمتری صافی را انجام دهید.

گلت مو

عوارض صاف کردن مو با گلت

همانطور که مزیت این روش را به شما گفتیم، بد نیست که با عوارض آن هم آشنا باشید تا بتوانید تصمیم گیری بهتری برای استفاده از این روش داشته باشید. در ادامه مهمترین عوارض این روش را بررسی خواهیم کرد:

·         با گلت دیگر امکان فر کردن موهای خودتان را نخواهید داشت

·         استفاده از مواد بی کیفیت برای گلت مو شدیدا آسیب زا است

·         انجام این کار پیش افراد غیرمتخصص، می تواند به پوست سر آسیب وارد کند

·         انجام این روش برای موهای دارای رنگ و دکلره، باعث ایجاد موخوره شدید می شود

·         این روش باعث ایجاد خشکی شدید در موها می شود

·         ممکن است این روش موهای حساس را دارای آسیب های شدید کند

 

مراقبت های لازم بعد از گلت مو

برای اینکه صافی مو در گلت بهتر انجام شود و بتوانید از آسیب های بعد از گلت تا حد زیادی جلوگیری کنید، نیاز است که مراقبت های لازم را به خوبی انجام دهید؛ در ادامه برخی از مراقبت ها را می گوییم که انجام آنها کمک می کند بتوانید نتیجه بهتری دریافت کنید.

1.     برای جلوگیری از آسیب به موها و ایجاد موخوره، بهتر است نیم ساعت قبل از حمام، موهایتان را با روغن هایی مانند روغن بادام، آرگان و… چرب کنید و سپس در حمام آنها را آبکشی کنید.

2.     از شامپوهای بدون سولفات استفاده کنید تا چربی پوست سر را از بین نبرد و بتوانید رطوبت موها را حفظ کنید. همچنین از شامپوهای آبرسان نیز می توانید استفاده کنید.

3.     از سرم مو و آبرسان های دیگر مانند ماسک مو استفاده کنید تا موهایتان مرطوب باشند و از خشکی بیش از حد آنها جلوگیری کنید.

 

جمع بندی مطالب

در این مقاله در مورد صافی مو با تکنیک گلت مو صحبت کردیم و گفتیم که اصلا گلت چیست و چه تفاوتی با روش های دیگر مانند کراتینه و… دارد. همچنین با هم بررسی کردیم که اصلا گلت مو چگونه می تواند باعث صاف شدن موهای شما شود.

در ادامه گفتیم که مزایا و معایب روش گلت چیست و بعد از اینکه این روش را برای موهای خودتان انجام دادید، نیاز است که چه نکاتی را رعایت کنید تا نتیجه بهتری از این روش بگیرید.

امیدواریم که با مطالعه این مقاله اطلاعات جالبی در مورد گلت مو به دست آورده باشید و با توجه به مزیت ها و معایب این روش و توضیحاتی که داده شد، بتوانید بهترین تصمیم ممکن را برای صافی موهای خودتان بگیرید و زیبایی خودتان را چندین برابر کنید. از اینکه تا انتهای این نوشته با ما همراه بودید از شما متشکریم.

مقالات مرتبط

دیدگاه کاربران
ثبت نظر
هنوز دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است
keyboard_arrow_up

درحال آپلود

0%
طراحی و توسعه توسط