184

خرید اتو مو کلوستر پروفشنال

تنوع طلبی بخشی از ذات انسان است. کسانی که موهای صاف دارند بدشان نمی آید گهگاهی موها را فر کنند. از طرفی افرادی که موهایی فر یا مواج دارند نیز در جستجوی راه هایی برای صاف کردن موها هستند. برای اینکه موها صاف و لخت بشود می توان از صافی موی ژاپنی یا کراتینه مو و دیگر متدهای جدید کمک گرفت. این صافی ها دوام زیادی دارند و مدت ها موها را صاف و خوش حالت نگه می دارند. اما اتوی مو هم می تواند همان نتیجه را به طور موقت ایجاد کند. برای اینکه از نتیجه صافی مو راضی باشید باید در انتخاب اتو مو دقت کنید. حال آنکه می خواهید اتو را برای استفاده در خانه تهیه کنید یا برای مصارف حرفه ای جهت احیا و صافی در سالن های تخصصی.

محصولات زیادی در فروشگاه های لوازم آرایشی به فروش می رسد. خرید اتو مویی غیراستاندارد و بی کیفیت می تواند آسیب جدی به موها برساند. ساقه مو دارای یک لایه محافظ برای حفظ رطوبت داخلی مغز مو است. این لایه کوتیکول نام دارد که از موها در برابر شرایط محیطی، محافظت می کند. استفاده از سشوار و اتوی موی نامناسب و استفاده غیر صحیح از اتو مو به لایه کوتیکول آسیب می زند. برای اینکه جلوی آسیب های احتمالی به مو و پوست سر گفته شود از اتو موهای مناسب با ویژگی های خاص، خریداری کنید.

راهنمای انتخاب اتو مو

بسیاری از خانم ها و آقایان تصور می کنند که بین انواع اتو مو هیچ تفاوتی وجود ندارد. از لحاظ شکل ظاهری، رنگ، قیمت و خصوصیات فیزیکی تفاوت های زیادی بین اتو های مخصوص مو وجود دارد. اما مهم تر از آن ویژگی های اختصاصی هر نوع اتو مو است. در واقع این موارد است که تعیین می کند که برای هر جنس مو، چه نوع اتو مو مناسب است. موقع انتخاب این موارد را در نظر داشته باشید:

  • جنس صفحات اتو مو

این مهم ترین نکته در انتخاب اتو مو است. به جنس صفحات اتو دقت کنید. انواع دستگاه ها با صفحات فلزی و سرامیک در بازار موجود است. پوشش های سرامیکی حرارت را به طور یکنواخت پخش می کنند. پوشش های سرامیکی صاف و صیقلی است و بین مو و اتو اصطکاک کمتری ایجاد می شود. با خرید دستگاهی که دارای پوشش سرامیکی است در واقع به نوعی موها را در برابر آسیب بیمه کرده اید.

اما هنوز انتخاب های بیشتری وجود دارد. با پیشرفت تکنولوژی در سال های اخیر، تکنولوژی ساخت اتو مو نیز دچار تغییرات زیادی شده است. این روزها انواع اتو مو حرفه ای تر با جنس تیتانیوم و روکش های سرامیک با قابلیت های مختلف به فروش می رسند. موقع خرید دقت کنید، اتویی تهیه کنید که دارای صفحاتی از جنس تیتانیوم با روکش سرامیک باشد. تجربه و علم هر دو ثابت کرده که استفاده از اتو موهای با جنس تیتانیوم و روکش سرامیک  عملکرد بسیار شگفت انگیزی در صاف کردن و حالت دادن مو دارند، همچنین برای درمان های احیا و صافی مو با استفاده از مواد کراتینه مو می توانید نتایج بسیار شگفت انگیز تری ارائه دهید.

تیتانیوم یک فلز درخشنده طبیعی است. سنگ های آذرین منبع غنی از فلز تیتانیوم هستند. از ویژگی های تیتانیوم می توان به وزن سبک، رسانایی بالا و استحکام زیاد اشاره کرد. استفاده از این فلز در اتو مو باعث می شود که اتوی مو به سرعت گرم شود همین مهم موجب برتری اتو مو های تیتانیومی نسبت به دیگر اتو ها شده. باید اشاره کرد تیتانیوم بر روی محصولات حالت دهنده مو، همچنین محصولاتی که ضدحرارت هستند هیچ اثر منفی ندارد. در ضمن با توجه به توزیع یکنواخت حرارت، میزان آسیب به موها بسیار کمتر است. اتو مو تیتانیوم  با مادون قرمز کار می کند و از وز شدن مو نیز جلوگیری می کند. این دستگاه ها قادرند صافی ماندگارتری را در آب و هوای مرطوب ایجاد کنند. همچنین باید گفت: اتو موهایی با جنس تیتانیوم و روکش سرامیک باعث درخشش مو بعد از اتمام کار شده و این مهم بر کسی پوشیده نیست.

  • ابعاد صفحات اتو

موقع انتخاب همیشه ابعاد صفحه اتو مو را در نظر بگیرید. اتو موهای کوچک تر قادرند بخش کوچکی از مو را هر بار صاف یا حالت دهند. اگر موهایی پر پشت و ضخیم تر دارید صفحات بزرگ تر را انتخاب کنید. دستگاه هایی با صفحات کوچک تر کارایی ضعیف تری دارند و مناسب موهای بلند، ضخیم و حجیم نیستند. از طرفی اگر بخواهید اتو موی خود را در کیف حمل کنید، بزرگ یا کوچک بودن ابعاد اتو اهمیت زیادی دارد. اگرچه اتوهای بزرگ تر با صفحات پهن تر با یک بار اتو کشیدن، مو را صاف یا حالت می دهند اما حمل و نقل این دستگاه ها قدری مشکل تر است. بنابراین پیشنهاد میشود اتو مویی تهیه کنید که نه داراری صفحات باریک باشد و نه دارای صفحات پهن. بهترین سایز صفحات اتو 1/4 اینچ است که کاربردی ترین سایز صفحه برای موهای نرم و نازک و حتی موهای پر پشت و ضخیم است.

  • تنظیمات دما اتو مو

همه اتو موهای موجود در بازار قادر به تولید دمای یکسانی نیستند. برخی از دستگاهها حرارت و گرمای بیشتری تولید می کنند معمولا این دستگاه ها برای سالن های زیبایی و آرایشگاه ها استفاده می شوند. اگر اتو مو را برای استفاده در خانه خریداری میکنید حتما دقت کنید که دستگاه قابلیت تنظیم دما را داشته باشد.  همچنین دقت کنید برای کراتینه درمانی مو، زمان فعال سازی مواد کراتین و جذب بهتر و حداکثری مواد، گرمای غیرتهاجمی و یکنواخت لازم است، بنابراین برای انجام پروسه کراتین، انتخاب یک اتو موی حرفه ای و مناسب با دامنه دمایی بین 380 تا 480 درجه فارنهایت مهم است یعنی تقریبا دمای بین 190 تا 250 درجه سانتیگراد.  همچنین برای دست یافتن به نتیجه ای مطلوب، مهم است که میزان دما و گرما در تمام قسمتهای صفحه اتو به صورت یکنواخت پخش شود تا عملیات احیا و صافی مو به درستی انجام گردد.

  • طول کابل اتو مو

این موردی است که اغلب موقع انتخاب اتو مو نادیده گرفته می شود. طول سیم وسایل برقی از جمله انواع اتو اهمیت زیادی در سهولت استفاده از دستگاه دارد. فرقی نمیکند چه اتو مو را برای مصارف خانگی تهیه میکنید چه برای مصارف تخصصی در سالن های زیبایی باید دستگاه ای خریداری کنید که طول کابل بلندی داشته باشد تا هر بار برای استفاده مجبور نباشید سه راهی را به پریز برق وصل کند و …

  • تکنولوژی تولید یون های منفی الزامی است

شاید برایتان پیش آمده باشد که گاهی موقع خشک کردن موهایتان با حوله یا شانه و برس کشیدن، موهایتان وز شده و حالت سیخ سیخ پیدا می کند این مسئله به دلیل اصطکاک حوله یا برس و شانه با موهایتان است، در این حالت یون های منفی از بین می رود و بار مثبت موهای شما  زیاد می شود که این موضوع موجب سیخ شدن مو و موخوره می گردد. بنابراین موقع خرید اتو مو برای مصارف خانگی به این مهم توجه کنید. همین اتفاق ممکن است موقع کراتینه کردن مو رخ دهد بنابراین اتو مویی که موقع احیا و صاف کردن مو استفاده می شود باید توانایی تولید یون منفی را داشته باشد. تولید بار منفی و یون منفی یکی دیگر از ویژگی های بسیار مهم اتو مو  است.

  • سیستم تهویه گرما واجب است

اتو مو حرفه ای چه برای مصارف خانگی چه برای کراتینه کردن مو باید دارای سیستم تهویه گرمای مطلوب باشد. با توجه به اینکه در حین انجام پروسه کراتینه مو مدت زمان استفاده و روشن ماندن اتو زیاد است، در صورت عدم داشتن سیستم تهویه گرمای مناسب، دستگاه آسیب میبیند بنابراین داشتن سیستم تهویه گرما موضوع مهمی است که باید موقع خرید اتو مو به آن توجه کرد. سیستم تهویه گرما در اتو موهای کراتینه، گرما و حرارت اضافی دستگاه را خارج می کند و از آسیب جدی به اتو مو جلوگیری میکند.

  • چرخش 360 درجه کابل اتو مو لازم است

نکته دیگری که در موقع خرید اتو مو  باید به آن دقت کرد، قابلیت چرخش 360 درجه کابل برق اتو مو است که می تواند کار را برای اپراتور آسان کرده و شخص بتواند هنگام صاف کردن، حالت دادن یا موقع فعال سازی مواد دستگاه را در جهات مختلف چرخانده و به راحتی کار را انجام دهد.

  • وزن اتو مو بسیار مهم است

وزن اتو مو چه برای مصارف خانگی چه برای مصارف سالنی و حرفه ای باید استاندارد و سبک و دارای طراحی ارگونومیک باشد تا دست و بازو  آسیب نبیند. جالب است بدانید اتو موهای با صفحات تیتانییوم و روکش سرامیک بسیار سبک و وزن کمی دارند.

  • داشتن سیستم خاموش کننده خودکار مهمه

این ویژگی به این معنی است که اتو مو شما به طور خودکار خاموش می شود. نحوه و مدت زمان خاموش شدن اتو در هر برند متفاوت است و به نوع اتو مو بستگی دارد. برخی از اتو مو ها محدودیت زمانی مشخص جهت خاموش شدن دارند ( این زمان معمولاً حدود 60 دقیقه است) یعنی بعد از یک ساعت کارکردن با دستگاه، اتو به طور اتوماتیک خاموش می شود. اما در بعضی از انواع دیگر اتو مو ها تنها دستگاه  زمانی خاموش می شود که برای مدتی بدون حرکت باشد (معمولاً بین 10 تا 30 دقیقه) ویژگی داشتن سیستم خاموش کننده خودکار یکی از مهم ترین ویژگی های اتو مو است.

اما چرا این ویژگی ها مهم است؟

برخی از افراد هنوز هم با استفاده از اتو موی معمولی، موهای خود را صاف یا کرلی میکنند یا افرادی هستند که کار کراتینه و احیا و صافی مو را با استفاده از اتو موهای معمولی انجام می دهند. البته این کار امکان پذیر است ولی نتیجه نهایی با اتو های حرفه ای، زمین تا آسمان تفاوت دارد. اتو موهای معمولی با دما تهاجمی و غیراستاندارد آسیب های غیرقابل جبرانی به مو میزنند. شاید شما هم در منزل تجربه سوزاندن موهایتان را با اتو داشته باشید! پیشنهاد میکنیم از اتو موهای استاندارد در منزل استفاده کنید که آسیب موهایتان را به حداقل برسانید. همچنین اگر تجربه کراتینه مو را داشته باشید حتما می دانید که بخش مهمی از کار مربوط به مرحله اتو کشی موها توسط افراد متخصص است. اگر این مرحله به درستی و با اتو موهای مخصوص کراتینه انجام نشود، کیفیت کراتینه به شدت افت خواهد کرد و مو به شدت آسیب خواهد دید. قابل ذکر است به همان اندزه که اتو مو در انجام کراتینه مو اهمیت دارد مواد کراتینه مویی هم که مورد استفاده قرار میگیرد حائز اهمیت است.

بهترین مواد کراتینه مو

ویژگی های اتو کلوسترپروفشنال

  • دارا بودن صفحات با جنس تیتانیوم و روکش سرامیک
  • قابلیت تنظیم دما برای انواع مو
  • سرعت عمل بالا
  • تولید یون منفی
  • دارا بودن سیستم تهویه گرما
  • بلند بودن کابل و چرخش 360 درجه
  • سبک بودن دستگاه
  • دارا بودن تکنولوژی مادون قرمز
  • داشتن سیستم خاموش کننده خودکار
  • قابل استفاده برای انواع مو
  • محافظت از سلول های ریز رشته ای موها
  • دارای قفل تشخیص رطوبت مورد نیاز مو
  • درخشنده و براق شدن موها
  • صرفه جویی در زمان موقع صاف کردن و حالت دادن
  • سایز استاندارد صفحات(1/4 اینچ)

تفاوت اتو مو کلوسترپروفشنال با اتو معمولی چیست؟

تفاوت اصلی بین اتو مو کلوستر و اتو موی معمولی در جنس صفحات این وسیله است. در مورد ویژگی های اتو مو خوب مفصلا توضیح دادیم اما در مورد اتو موهای معمولی باید گفت: غالبا جنس صفحات این دستگاه ها فلز است. این دستگاه ها پخش دما و حرارت استاندارد و یکنواختی ندارند و دمای فوق العاده تهاجمی دارند که باعث سوختن مو میشوند. همچنین اتو موهای معمولی دارای کابل کوتاه و فاقد سیستم چرخشی 360 هستند. باید اشاره کرد نداشتن تکنولوژی مادون قرمز و تولید یون منفی یکی دیگر از معایب اتو موهای معمولی است.

اتو مو کلوستر به ویژگی تشخیص رطوبت مجهز است. با استفاده از این قابلیت می توان رطوبت مورد نیاز مو را کنترل کرد. این موضوع در تزریق نانو ذرات پروتئینی به داخل مو اهمیت زیادی دارد. اما اتو موهای معمولی این ویژگی را ندارند.

اگر به دنبال نانو کراتینه مو هستید، برای تجربه یک تغییر باورنکردنی در موهایتان، به ما بپیوندید.

بهترین اتوی مو کراتینه کدام است؟

سعیده درویش زاد  با بیش از 15 سال فعالیت در زمینه سلامت و زیبایی مو اقدام به ثبت و تولید محصولات سالنی و مراقبتی مو با نام تجاری کلوستر پروفشنال در کشور برزیل کرده. محصولات برند کلوستر پروفشنال شامل میکروکراتین مو، کلاژن مو، دیتاکس پروتئین مو، ویتامینه سالنی سوپریم و محصولات مراقبتی مو شامل شامپو، نرم کننده و ماسک مو، شیر مغذی و سرم خاویار کلوستر است. محصولات این برند بی شک با دقت و حساسیت خاصی انتخاب و تولید می شوند، چرا که سعیده درویش زاد تجربه سالها فعالیت در ارائه خدمات و آموزش آکادمیک را دارد و دقیقا میداند مراجعه کنندگان مراکز زیبایی چه خواسته هایی دارند و متخصصینی که در زمینه احیا و صافی فعالیت میکنند به دنبال چه مواد و محصولاتی هستند.

یکی از جدید ترین محصولات این برند اتو مو، حرفه ای کلوستر با صفحات صد در صد تیتانیومی با روکش سرامیک باکیفیت است که برای متخصصین صافی و احیا مو و کراتین تراپی مو طراحی شده، این اتو قابلیت تنظیم دما و دارای نمایشگر دما است. صفحات اتو کلوستر پروفشنال مورب و شناور است که باعث سرعت عمل بالا اپراتور موقع انجام کراتینه مو میشود. همچنین تکنولوژی تولید یون های منفی و دارا بودن تکنولوژی مادون قرمز یا اینفرارد در این دستگاه توانسته این محصول را به محصولی منحصر به فرد تبدیل کند.

باید گفت: سیستم تهویه گرما این دستگاه با خارج کردن گرما و دما اضافه مانع از آسیب دیدن دستگاه شده و کابل بلند و سیستم چرخشی 360 درجه اتو مو کار با اتو را بسیار راحت و ساده کرده است. پخش دما در صفحات اتو کاملا یکنواخت بوده و به هیچ عنوان نوسان دما و گرما در صفحات اتو مو کلوستر پروفشنال وجود ندارد.

یادتان باشد موقع انتخاب اتو مو به اندازه صفحه توجه کنید. سایز و اندازه صفحات اتو مو کلوستر پروفشنال به صورتی طراحی شده که هم برای موهای کوتاه و هم برای موهای بلند بسیار کارامد است.

طراحی بدنه و رنگ اتو مو کلوستر پروفشنال بسیار زیبا است. این اتو مو بسیار سبک و خوش دست است. فرم طراحی آن به صورتی است که موقع در دست گرفتن، حس راحتی دارید.

اما نکته نهایی در مورد اتو مو کلوسترپروفشنال

یک اتوی موی خوب برای کراتینه کردن مو باید زمان گرم شدن سریع تری داشته باشد. هر چقدر زمان گرم شدن صفحات طول بکشد، یون های پروتئین موجود در صفحات اتوی مو، تبخیر شده و کارایی ندارند. باید بدانید حداکثر زمان برای داغ شدن صفحات اتو مو کلوستر پروفشنال، چند ثانیه است و در نهایت باید اشاره کرد اتو مو کلوستر پروفشنال با پلیت های تیتانیوم و روکش نانو سرامیک باعث کاهش پف و وز مو و جلوگیری از استاتیک آنها می شوند.

مرکز کراتینه مو سعیده درویش زاد

اینجا یک مرکز تخصصی مو است نه آرایشگاه! در سالن تخصصی مو سعیده درویش زاد با استفاده از محصولات اورجینال، از برند کلوستر پروفشنال تمامی سرویس های احیا و ترمیم و بازسازی مو، صافی و ویتامینه مو با کادری مجرب و دوره دیده انجام میشود. یکی دیگر از خدمات مرکز مو سعیده درویش زاد مشاوره رایگان در مورد تهیه محصولات مراقبتی مو است. می توانید با مشاوره حضوری زیر نظر متخصصین مجموعه از داشتن یک روتین مراقبتی مو در منزل بهره مند شوید. برای رزرو وقت و مشاوره با شماره های اعلام شده در سایت تماس بگیرید.

لینک خرید اتو کلوسترپروفشنال

همچنین همکاران گرامی می توانید برای تهیه محصولات حرفه ای کلوستر پروفشنال با ما تماس بگیرید.

09123706055 – 09124847415 – 09193959824 – 22363450

از اینکه تا پایان این مطلب همراه ما بودید قدردان شما هستیم.

 

مقالات مرتبط

دیدگاه کاربران
ثبت نظر
هنوز دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است
keyboard_arrow_up

درحال آپلود

0%
طراحی و توسعه توسط