691

راهنمای خرید مواد کراتینه مو

موخوره، وز بودن و کدر بودن مو، خشکی و شکنندگی موها و مواردی از این قبیل، خوشایند هیچ خانمی نیست. موهای پف کرده و وز، نامرتب و به هم ریخته دیده می شوند و اصلا جذابیتی ندارند. بسیاری از خانم ها با کراتینه کردن مو توانسته اند داشتن موهایی ابریشمین و صاف را تجربه کنند. مواد مختلفی برای احیا و بازسازی و صافی موهای طبیعی و رنگ و دکلره شده در بازار به فروش می رسد که حاوی مواد عنصر کراتین هستند. این مواد با رطوبت رسانی و احیا و صاف کردن مو، موها را سالم و زیبا میکنند. تاثیر مواد کراتین مو اصل به حدی زیاد است که بلافاصله بعد از استفاده می توانید تفاوت را مشاهده کنید.

افراد مو فرفری بیشتر با وز و پف مو دست به گریبانند. موهای فر بسیار زیبا هستند و جذابیت های خاص خود را دارند اما وقتی موها غیر قابل کنترل می شوند، چاره ای جز صاف کردن مو نیست. استفاده از حرارت اتوی مو و سشوار برای گرفتن وز مو اصلا توصیه نمی شود. وسایل حرارتی حالت دهنده مو قادر نیستند وز مو را بگیرند. برای از بین بردن پف و وز مو باید از مواد کراتینه مرغوب و پروفشنال استفاده کرد.

مرکز تخصصی کراتینه مو

خرید مواد کراتینه مو

مواد کراتینه مو چه کاربردی دارد؟

انواع مواد حالت دهنده موها، رنگ موهای شیمیایی و مواد دکلره کننده مو، سشوار و اتوی مو و …. آسیب زیادی به موها وارد می کنند. کراتینه مو در بازسازی مو و ترمیم آسیب های ناشی از مواد حرارتی و شیمیایی، تاثیر فوق العاده ای دارد. به طور ساده می توان گفت که مواد کراتینه مو می توانند ساختار آسیب دیده مو را بهبود دهند. این مواد با افزایش میزان رطوبت در موها، خشکی و دهیدراته شدن مو را درمان می کنند. باید بدانید وز مو به دلیل خشک شدن بیش از حد مو و شکننده شدن ساقه مو ایجاد می شود.

با توجه به سبک زندگی امروزی، امکان حذف مواد دکلره و رنگ موها وجود ندارد. دنیای مد و فشن هر روز شیوه ای نوین را به جهان معرفی می کند. انواع هایلایت های متنوع و رنگ موهای روشن، بسیار پر طرفدار هستند. مواد کراتینه مو در کنار این روش ها، استفاده می شود تا ساختار طبیعی مو، سالم و شاداب باقی بماند.

کراتین نوعی ماده طبیعی در ساختار موی انسان است. این ماده باعث نرم و صاف شدن موها می شود. در موهای فر، مجعد و وز میزان کراتین موجود در مو کمتر از موهای صاف و درخشان است. چنانچه در اثر استفاده از مواد شیمیایی و حالت دهنده های حرارتی، ساختار مو آسیب ببیند، موها وز و شکننده می شوند. برای رفع این مشکل می توان از کراتینه درمانی استفاده کرد. مواد کراتینه مو اصل و با کیفیت خاصیت درمانی دارند و به احیا . بازسازی کراتین مو کمک می کنند. اما باید بدانید انواع روش های صاف کردن مو، این ویژگی را ندارد و با استفاده از مواد شیمیایی آسیب رسان انجام می شود. اما کراتینه کردن مو حالت درمانی دارد و به بهبود کیفیت موها منجر می شود.

8 راهکار برای درمان وز شدن مو

کراتین کردن مو

معرفی خدمات سعیده درویش زاده:ویتامینه مو خشک

ویژگی های مواد کراتینه مو خوب

کراتین منجر به بهبود ساختار مو از درون می شود به این ترتیب در ظاهر موها نیز تغییرات شگفت انگیزی ایجاد می شود. حتی موهایی که به شدت آسیب دیده اند نیز با توجه به نفوذ کراتین به مغز مو، حالت بهتری پیدا می کنند. گرفتن وز مو اولین نتیجه استفاده از کراتین برای موها است. به طور کلی  آسیب های ناشی از مواد شیمیایی و محیطی پس از کراتینه کردن موها از بین خواهد رفت. خشکی و شکننده بودن موها، پف و وز کردن موها، موخوره و چند شاخه شدن انتهای ساقه مو، مات و کدر شدن موی سر همگی در اثر درمان با مواد کراتینه مو اورجینال و مرغوب، بهبود پیدا می کند.

وقتی ساختار مو ترمیم و احیا و بازسازی می شود، موها خود به خود حالت صاف و درخشان تری به خود می گیرند. مواد کراتینه مو با احیای کوتیکول، ظاهر مناسب تری به تارهای مو می دهند و همه آسیب های ناشی از خشکی و شکنندگی موها را برطرف می کنند. همه این مزایا در اثر استفاده از مواد کراتینه مو خوب و مرغوب حاصل می شود. یک محصول خوب دارای این ویژگی ها است:

آموزش روش های صاف کردن مو در خانه با مواد طبیعی

احیا و ترمیم موها

1- ماندگاری و دوام بالا

درمان آسیب های مو با مواد کراتینه حداقل تا 4 الی 6 ماه باید بتواند موها را صاف و خوش حالت نگه دارد. در واقع تا زمانی که موها هنوز صاف و درخشان هستند می توانید از زیبایی موهای تان لذت ببرید و این مهم نشان دهنده مویی سالم است. البته با انجام برخی کارها نیز می توانید ماندگاری کراتینه مو را افزایش دهید. برای مثال پس از کراتینه کردن مو به مدت 1 روز، موها را نشویید تا مواد روی مو تثبیت شود. پس از آن می توانید با شامپوهایی که حاوی سولفات و کلرید سدیم استاندارد هستند، موها را شستشو دهید. به طور کلی بهتر است موها را زیاد نشویید. به طور معمول 2 تا 3 بار شستن موها در طول یک هفته، کفایت می کند.

جهت افزایش ماندگاری مواد کراتینه، موها را از آب کلردار دور نگهدارید. شنا در استخر و همچنین آبتنی در دریا می تواند طول عمر مواد دکلره مو را کاهش دهد و خیلی زودتر، صافی و درخشندگی موها جای خود را به وز و خشکی مو بدهد.

با استفاده از خدمات نانو کراتینه مو ما، موهایتان را نرم، صاف و درخشان کنید.

2- صافی و احیای بالا

همانطور که اشاره شد یک راه ساده و کارآمد برای ترمیم آسیب های مو، استفاده از مواد کراتینه مو مرغوب است. این مواد خشکی و وز مو را به طور کامل از بین می برند و موها ظاهر صاف و شلاقی به خود می گیرد. حتی اگر دارای موهای فر هستید نیز می توانید به این شیوه موها را صاف و درخشان کنید. مواد کراتینه به خودی خود برای صاف کردن موی فر، استفاده نمی شود بلکه با تزریق کراتین به ساختار مو، صافی و درخشندگی نیز ایجاد می شود. هدف از این درمان، ترمیم آسیب های ناشی از رنگ های شیمیایی، شامپوهای سولفات دار، بادسرد و … است. اما همیشه پس از درمان با مواد کراتینه، ظاهر موها نیز تحت تاثیر قرار می گیرد. اولین اولویت مواد کراتینه مرغوب احیا و بازسازی ساقه مو و درمان خشکی مو است و بعد صافی.

ویتامینه مو چیست و چطور انجام می شود؟

صاف کردن موهای دمیج

3- مواد کراتینه مو بدون بو و گاز

فرمالدئید یک ماده شیمیایی خطرناک است که در ترکیب برخی از مواد کراتینه وجود دارد. مواد مرغوب حاوی درصد بسیار کم و استاندارد یا فاقد فرمالدئید هستند. برخی از شرکت های تولید کننده با افزودن مقاودیر بسیار زیاد این ماده در فرمولاسیون مواد کراتینه، توانسته اند محصولاتی با قدرت صاف کنندگی موی فوق العاده تولید کنند. بخارات و گازهای حاصل از فرمالدئید به شدت خطرناک بوده و استنشاق آن خطر ابتلا به سرطان را تشدید می کند. برای تهیه مواد کراتینه موی مرغوب از موادی استفاده کنید که استاندارد هستند.

بهترین مارک کراتینه مو

4- حاوی مواد گیاهی و ارگانیک

بهترین مواد کراتینه مو دارای ترکیباتی از مواد گیاهی و ارگانیک است همچون برند کلوستر پروفشنال. برخی شرکت ها با حذف فرمالدئید و جایگزین کردن آن با ترکیبات موثر و مفید برای مو توانسته اند رضایت بیشتری را جلب کنند. برخی از مواد کراتینه حاوی روغن های طبیعی و مفید برای مو هستند و حالت نرم کنندگی و احیا کنندگی را روی ساقه های مو ایجاد می کنند. عصاره قهوه یکی از رایج ترین و تاثیرگذارترین ترکیبات در مواد کراتینه موی ارگانیک است. مواد نانوکراتینه کلوستر پروفشنال حاوی ترکیبات طبیعی عصاره قهوه است که آنتی اکسیدان بسیار قوی است برای ساقه و تار مو.

قبل از خرید به برچسب روی محصول دقت کنید. برای حفظ سلامت موهای خود محصولاتی را خریداری کنید که حتما حاوی مواد نرم کننده و روغن های پایه باشند. هر چقدر درصد مواد شیمیایی در ترکیبات مواد کراتینه مو کمتر باشد، قدرت احیا کنندی و ترمیم موی بیشتری دارد. این محصولات هیچ آسیبی به موها وارد نمی کنند و تنها وز، خشکی و شکنندگی مو را کاهش می دهند.

آشنایی با انواع نژاد مو و ویژگی های آن

ترمیم موهای آسیب دیده

5- مواد کراتینه مو بدون قرنطینه

کراتینه با قرنطینه و بدون قرنطینه دو نوع طبقه بندی متفاوت برای دسته بندی مواد کراتینه هستند. علت این نام گذاری، روش اجرای مواد بر روی موهای سر است. کراتینه بدون قرنطینه در مقایسه با کراتینه با قرنطینه به مراتب مزایای بیشتری دارد. اولین ویژگی کراتینه بدون قرنطینه اینست که این شیوه در زمان بسیار کمتری قابل اجرا است. این محصولات بدون قرنطینه مواد فوری نام گذاری شده و نسل جدید مواد کراتینه مو با فرمولاسیونی جدید هستند.

در ضمن وقتی از مواد کراتینه مو بدون قرنطینه استفاده می کنید، نتیجه کار سریع تر مشخص می شود. در این شیوه بعد از اجرای کراتینه می توانید بلافاصله موها را شستشو داده و خشک کنید. حتما یک تصویر از موهای خود داشته باشید و با نتیجه کراتینه مو مقایسه کنید. تفاوت فوق العاده ای را مشاهده خواهید کرد.

معرفی محصول: نانو کراتین NANO KERATIN KLOSTER

نانوکراتین کلوستر پروفشنال محصولی با فرمولاسیون جدید است که قرنطینه ندارد. حاوی ترکیبات گیاهی همچون عصاره قهوه است. حداقل بو و غبار و گاز را داراست و برای انواع مو (مو طبیعی نرم و نازک و دانه درشت و ضخیم، مو رنگ و دکلره شده، آسیب دیده و خشک و کشسان) کاربرد دارد. فرمولاسیون مواد ریز مولکول بوده و قدرت جذب بالا و تاثیرگذاری خارق العاده ای دارد. سرعت عمل بالا از دست آورد های کراتینه کردن مو با استفاده از نانوکراتین کلوستر پروفشنال است. این مواد تکنولوژی ترمیکا دارد و فرمولاسیون مواد بایوپلاستیا است.

نانوکراتین کلوسترپروفشنال

سالن تخصصی مو سعیده درویش زاده

سالن مو سعیده درویش زاده مجموعه ای از خدمات تخصصی مو و زیبایی مو را ارائه می دهد. استفاده از مواد مرغوب برای کراتینه کردن مو و تقویت و احیای موهای آسیب دیده، توانسته رضایت صد در صدی مشتری ها را به همراه داشته باشد. انواع خدمات ترمیم و احیای موهای دمیج، خشک، آسیب دیده با مواد شیمیایی، در مرکز تخصصی مو سعیده درویش زاده انجام می شود. کادر اجرایی سعیده درویش زاده همگی از افراد حرفه ای و با تجربه هستند که سال ها در این زمینه به صورت عملی فعالیت دارند. انواع مش و هایلایت، بالیاژ مو، آمبره و سامبره با مواد اصل پذیرفته می شود. مشاوره تخصصی کلیه موارد فوق به رایگان انجام می شود. در صورتی که برای خرید مواد یا انجام خدمات ارائه شده، نیاز به مشورت دارید با ما تماس بگیرید. همچنین آکادمی مو سعیده درویش زاده با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای مو اقدام به برگزاری دوره های آموزشی کراتینه مو به صورت حضوری و غیر حضوری میکند برای شرکت در دوره های آموزشی آکادمی مو سعیده درویش زاده می توانید از طریق لینک زیر اقدام کنید.

دوره آموزشی کراتینه مو و ویتامینه مو

مقالات مرتبط

دیدگاه کاربران
ثبت نظر
هنوز دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است
keyboard_arrow_up

درحال آپلود

0%
طراحی و توسعه توسط