مزایای اکستنشن مو
303

مزایای اکستنشن مو چیست؟ چرا موها را اکستنشن کنیم؟

آیا می دانید که بسیاری از سلبریتی های هالیوودی، زیبایی شان را مدیون اکستنشن مو هستند؟ نقش موها در زیبایی چهره را نمی توان نادیده گرفت و این موضوعی است که هیر استایلیست ها به خوبی از آن آگاهند. حتی اگر گرانقیمت ترین پوشاک برند را بپوشید تا زمانی که ظاهر موها، ایراد داشته باشد هنوز استایل کاملی ندارید. احتمالا حرف های ضد و نقیضی در ارتباط با استفاده از اکستنشن روی موها شنیده باشید. تصمیم گیری دشواری است و گاهی نمی توان به سادگی انتخاب کرد. در این مطلب از مزایای اکستنشن مو می گوییم و اینکه چرا ستاره های هالیوودی اکستنشن را به موهای خود، ترجیح می دهند.

انواع اکستنشن موی طبیعی و مصنوعی برای استفاده دائم یا موقت در دسترس است. اکستنشن های کلیپسی را می توانید در خانه و بدون کمک نیز روی موها وصل کنید اما برای اکستنشن های حلقه ای، چسبی، اکستنشن مو با لیزر و ماشین و …. حتما به کمک یک آرایشگر ماهر و متخصص زیبایی مو نیاز دارید. اگر از ظاهر موها و کیفیت آن رضایت ندارید همیشه می توانید یک اکستنشن مو با رنگ و فرم مناسب را استفاده کنید. فاصله شما با داشتن موهایی زیبا و جذاب به اندازه یک تصمیم گیری ساده است. در این مسیر تنها نیستید ما برخی از مهم ترین مزایای اکستنشن مو را برای تان گردآوری کرده ایم که شاید انتخاب را ساده تر کند.

اکستنشن موهای طبیعی

افزایش حجم موها مهم ترین مزایای اکستنشن مو

برخی از افراد به طور طبیعی موهایی پر پشت تر دارند. ساقه موی این افراد ذاتا ضخیم تر و مقاوم تر از موهای نازک است. کیفیت موها همیشه یکسان نیست و البته گاهی به دلیل کم توجهی و یا بیماری و …. موها زیبایی و طراوت خود را از دست می دهد. ریزش موهای آسیب دیده یک مشکل بزرگ است که تنها گریبان خانم ها را نمی گیرد. بسیاری از آقایان به دلیل ریزش بیش از حد موها، طاسی و کچلی را تجربه می کنند. در این مورد بخت با خانم ها یار است زیرا مورد طاس شدن در بین خانم ها، بسیار نادر بوده و اصلا جنبه عمومی و فراگیر را ندارد.

بسیاری از خانم ها توانسته اند با اکستنشن، به موهایی رویایی دست پیدا کنند. آیا ریزش موهای تان به حدی زیاد شده که پوست سر را می بینید؟ کاهش حجم و تراکم موها به دلیل نازک شدن تارهای مو و ریزش شدید است. یکی از مزایای اکستنشن مو اینست که حجم دلخواه را به موهای تان اضافه می کنید. بعد از نصب اکستنشن، این موها کاملا طبیعی دیده می شوند و تفاوتی با موهای خودتان احساس نمی کنید. نحوه توزیع موهای اکستنشن طوری است که باعث افزایش حجم موها می شود.

اگر موهای نازک و کم پشتی دارید با استفاده از اکستنشن، به کلی مشکل برطرف می شود. در ضمن موهای مصنوعی یا طبیعی استفاده شده در این متد، وزن کمی درند و اصلا سنگینی آن را روی سر، حس نخواهید کرد. این موها تراکم و حجم موها را افزایش می دهند و ظاهر زیبا و جداب تری به فرد می دهند.

با استفاده از خدمات نانو کراتینه مو ما، موهایتان را نرم، صاف و درخشان کنید.

معایب و مزایای اکستنشن مو

افزایش بلندی موها

رشد و بلند شدن موها به صبر زیادی نیاز دارد. مدت های طولانی باید بگذرد تا موهایی بلند داشته باشید. کوتاه نکردن موها در زمان طولانی کار دشواری است. در حین پروسه بلند شدن مو، آسیب های محیطی زیادی به تارهای مو وارد می شود. گاهی حتی با سال ها صبر و مراقبت از موها، نتیجه چیزی نیست که انتظارش را داشتید. بدون تردید بلند شدن موها صبر ایوب می خواهد. واقعیت چیزی نیست که تصور می کنید موها به سختی و در ماه تنها چند سانتیمتر رشد می کنند. سال ها وقت لازم است تا موهای تان به اندازه کافی بلند شود.

اکستنشن مو بهترین راهکار برای افزایش طولی موها است. اگر می خواهید موهای تان یک شبه به اندازه چندین سال، بلند شود اکستنشن مو را امتحان کنید. این موها درست همانند موهای طبیعی هستند و قابلیت حالت دادن و فرم دهی را دارند. این موهای بلند در لایه به لایه های موهای فرد قرار می گیرند و به هیچوجه قابل تشخیص نیستند. در ضمن هنوز موهای خودتان را هم نگهداشته اید و می توانید به رشد آن هم امیدوار باشید.

اکستنشن موهای کم پشت

صرفه جویی در وقت از مزایای اکستنشن مو

واقعا حالت دادن به موها و شینیون و …. وقت گیر است. بسیاری از خانم ها مدت زمان زیادی را صرف موها و حالت دهی به مو می کنند. زمان ارزشمندترین دارایی هر فرد است چرا این وقت را صرف امور دیگری نکنید؟ اکستنشن مو کمک می کند که موها را در زمان بسیار کوتاه تری آماده کنید. در واقع این موها همیشه برای دعوت های ناگهانی به مراسم و مهمانی ها، آماده هستند.

اکستنشن از موهای ماندگاری است که هر روز می توانید از آن استفاده کنید. این موهای اضافی نیازی به رسیدگی خاص ندارند. نمونه های قابل جدا شدن نظیر اکستنشن چسبی یا کلیپسی را می توانید در مدل های دلخواه تان تهیه کنید. به این ترتیب در کمتر از چند دقیقه، موهای خود را آراسته و منظم می کنید بدون اینکه نیازی به استفاده از سشوار یا اتوی مو باشد.

بعد از بار استفاده می توانید با دقت کلیپس ها را جدا کنید تا برای استفاده دوباره آماده باشد. در تصویر نمونه ای از اکستنشن موی چسبی را می بینید که در لایه میانی و زیرین موها نصب می شود. روی این موها، موی طبیعی خود فرد قرار دارد و در ظاهر چیزی دیده نمی شود.

اکستنشن کلیپسی مو

ایجاد هایلایت های زیبا و خیره کننده

انواع رنگ مو از محبوب ترین مواد آرایشی به حساب می آیند. با رنگ مو می توان تنوع زیادی روی چهره و ظاهر به وجود آورد. هیچ چیز مثل تغییر در رنگ موها نمی تواند روحیه یک خانم را عوض کند. اگر از ظاهر خود خسته شده اید یا به نظرتان چهره تان تکراری شده است، موها را اکستنشن کنید! رنگ مو و مواد دکلره به موها آسیب می رساند.

اگر به موهای بلوند و روشن علاقه دارید، بیشتر در معرض آسیب هستید. رنگ های بور و بلوند روی پایه رنگ تیره، قابل اجرا نیست. برای تسریع در رنگ کردن موها و سهولت رنگ پذیری ساقه مو از مواد دکلره و بی رنگ کردن مو استفاده می شود. این مواد حاوی ترکیبات شیمیایی بسیار قوی هستند. مواد به کار رفته در رنگ مو و دکلره موجب می شوند تا موها خشک و شکننده بشود.

خشکی و دهیدراته شدن مو یکی از رایج ترین مشکلات بانوانی است که دائم از رنگ مو استفاده می کنند. از مزایای اکستنشن مو استفاده کنید و بدون هیچ آسیبی، تنوع رنگی دلخواه را روی ساقه های مو اجرا کنید. در این شیوه از هیچ نوع رنگ مو و ترکیبات شیمیایی برای سفید کردن موهای پایه، استفاده نمی شود. تنها کاری که انجام می دهید انتخاب یک اکستنشن خوشرنگ و جذاب است.

در انتخاب رنگ انتخاب های زیادی وجود دارد. جالب ترین تنوع رنگی در اکستنشن، ایجاد لایت های زیبا و دوست داشتنی روی سر است. انواع هایلایت و لولایت را می توانید با استفاده از اکستنشن مو اجرا کنید. این کار بدون استفاده از رنگ مو انجام می شود. اگر از خانم های تنوع طلب هستید و می خواهید در هر مهمانی یک رنگ موی خاص یا مش و هایلایت را استفاده کنید، بهتر است انواع اکستنشن با قابلیت جدا شدن را انتخاب کنید.

انواع هایلایت مدل جدید

مقرون به صرفه

برای داشتن موهایی پر پشت، سالم و درخشان، حاضرید چقدر هزینه کنید؟ واقعیت اینجاست که گاهی با وجود همه هزینه هایی که صرف می شود هنوز هم ظاهر و کیفیت موها، در حد خوبی نیستند. انواع محصولات آرایشی و بهداشتی از جمله رنگ موها، شامپوها، مواد سرم ها و … مثل یک شمشیر دو لبه هستند. تنها با اشتباه ممکن است موهای باقیمانده خود را نیز از دست بدهید. شرکت های تولید کننده با توجه به جنس و نوع موها، محصولات مختلفی را عرضه کرده اند اما در اغلب موارد نحوه استفاده از این محصولات صحیح نیست.

علاوه بر این قیمت های نه چندان ارزان قیمت برخی محصولات را نیز نمی توان نادیده گرفت. همین حالا با یک حساب و کتاب ساده می توانید حدود مبلغی را که صرف موهای تان کرده اید را محاسبه کنید. برای داشتن موهای خوب باید خرج کرد ولی به جای خرید ده ها محصول غیر قابل استفاده و عدم نتیجه گیری، یک راه مطمئن را انتخاب کنید.

یکی از مزایای اکستنشن مو قیمت مقرون به صرفه ان است. در ابتدا وقتی پول را یکجا می پردازید به نظر کمی گران است. البته در نظر بگیرید که بسیاری از هزینه های نگهداری از موها کم می شود. در واقع یکبار هزینه می کنید و تا مدت ها صاحب موهایی می شوید که روزی رویای تان بوده است. برای تحقق رویاها چقدر حاضرید هزینه کنید؟

راهکار تقویت موهای ضعیف

مرکز تخصصی احیا مو سعیده درویش زاده

اگر هنوز در استفاده از اکستنشن مو تردید دارید از خدمات مشاوره مرکز تخصصی احیا مو استفاده کنید. ما مشکلات موی سرتان را رفع می کنیم و زیبایی و جذابیت موها را باز می گردانیم. در این مرکز با استفاده از متدهای روز دنیا، روش های ترمیم و احیای موهای آسیب دیده، انجام می شود. تقویت موهای نازک و رنگ شده، تقویت موهای خشک و دمیج، کراتین تراپی، پروتئین تراپی و نانو بوتاکس طبیعی را با بهترین های این حرفه تجربه کنید و از داشتن موهایی زیبا و سالم، لذت ببرید. برای گیسو کمند شدن تنها به فاصله یک تماس تلفنی، فاصله دارید. با ما تماس بگیرید.

مقالات مرتبط

دیدگاه کاربران
ثبت نظر
هنوز دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است
keyboard_arrow_up

درحال آپلود

0%
طراحی و توسعه توسط