موس مو
224

موس مو چیست؟ آشنایی با کاربرد، نحوه استفاده و انواع موس مو

راه های زیادی برای زیبایی و مراقبت از مو وجود دارد که هر کدام مزایای و معایب خود را دارد. با کمک برخی محصولات آرایشی و بهداشتی می توان حالت و کیفیت موها را بهبود داد. اگر از حجم موهای خود راضی نیستید، موها کدر و مات شده یا دچار وز و پف مو هستید حتما به یک موس مو نیاز دارید. این محصول دارای تنوع زیادی است و بسیاری از مشکلات مو را برطرف می کند. انواع موس مو برای افرادی با موهای صاف، مواج، نازک، ضخیم و … در بازار موجود است.

موس مو در اصل نوعی فوم حالت دهنده مو است. این محصول برای حالت دادن به مو طراحی شده و زیبایی مو را افزایش می دهد. شکل ظاهری مو به صورت فوم یا کرم مانند است. پس از به کار بردن موس روی موها بلافاصله به طرز شگفت انگیزی موها خوش حالت تر می شوند

انواع موس مو کدامند؟

انتخاب های متعددی وجود دارد، با توجه به جنس و وضعیت موها می توانید محصول مناسب را تهیه کنید. این محصول در اشکال پمپی و کاسه ای تولید شده و بر روی قوطی اطلاعات و نحوه استفاده از آن درج شده است. فوم های حالت دهنده مو بسیار متنوع هستند برخی از این محصولات عبارتند از:

مراحل موس زدن مو

  • نگهدارنده نرمال، Normal hold
  • نگهدارنده قوی مو،Extra strong hold
  • نگهدارنده فوق العاده قوی ،Ultra strong hold
  • حجم دهنده، Hold and volume for fine hair
  • موس برای موی آسیب دیده، Hold and protection for coloured hair
  • موس برای موی رنگ شده Hold and care for damaged hair
  • موس برای موهای مواج Styling for curly/wavy hair
  • موس صاف کنندهGet straight smoothing mousse
  • موس حجم دهنده مو Volumizing mousse
  • موس برای موی رنگ شده Radiant response mouss
  • موس برای موی فردارCurl scrunching mousse
  • موس برای موهای معمولی In control shaping mousse
  • موس برای موهای نازک Extra fullness mousse

هر کدام از این محصولات برای برطرف کردن مشکل خاصی، مناسب هستند. همه کسانی که موهایی حالت دار و یا بی حالت دارند می توانند با استفاده از موس، موهای خود را تقویت کنند. این محصول وز مو را گرفته و حالت درخشندگی و براقیت مو را افزایش می دهد. موس نوعی حالت دهنده مو است که قابلیت حالت پذیری مو را بیشتر می کند. با استفاده از این محصول، مرتب کردن موها کار ساده ای است.

اگر به دنبال ویتامینه مو آسیب دیده خود هستید، با خدمات ما، به موهایتان فرصت دهید تا دوباره احیا شود.

حالت دادن به موها

مزایای موس مو برای زیبایی موها

با استفاده از موس مو می توانید بسیاری از مشکلات ظاهری مو را برطرف کنید. تقریبا بلافاصله پس از موس زدن شاهد تغییر بر روی ساقه موها خواهید بود. همین سریع الاثر بودن، محبوبیت موس ها را بیشتر کرده است. برای خرید بهترین محصول لازم است تا ابتدا بر اساس جنس موها و انتظاری که دارید، موس موی مناسب را خریداری کنید. برخی از مزایای انواع موس مو اینها هستند:

افزایش درخشندگی مو

موها در اثر شستشو با شامپوی نامناسب، رنگ کردن مداوم و …. به مرور کدر و مات می شوند. برای اینکه ساقه مو را براق و درخشان کنید یک موس موی خوب لازم دارید. همه انواع موس مو دارای خاصیت براق کنندگی و درخشان کردن موها هستند.

افزایش حجم مو

اگر موهای کم پشتی دارید با استفاده از فوم حالت دهنده مو می توانید به موها حجم دهید. موس موها را حجیم تر و زنده تر نشان می دهد. افرادی که موهای چرب دارند و حجم موهای شان کمتر دیده می شود، می توانند با موس زدن به موها حالت کم پشتی و چسبندگی مو را برطرف کنند. کمی موس را به ریشه مو زده و آن را پوش دهید به همین سادگی حجم موها بیشتر می شود.

انواع موس مو برای رفع وزی

وز مو به دلیل خشکی بیش از حد ساقه مو به وجود می آید. موهای وز، بد حالت هستند و بی نظم و نامرتب دیده می شوند. برای درمان کامل وز مو می توانید از انواع ماسک موی نرم کننده و آبرسان استفاده کنید.

موس برای حالت دادن به موها

انواع موس مو خاصیت حالت دهندگی مو را دارند. اگر موهایی پیچ و تاب دار و مواج دارید برای ماندگاری بهتر و حفظ حالت موها می توانید از یک موس موی مناسب استفاده کنید. این محصول ماندگاری حالت مو را افزایش می دهد و حالت موج های مو را زیباتر نشان می دهد.

موس مو چیست؟

ساختار سبک انواع موس مو

این محصول باعث چرب شدن و یا سنگینی مو نمی شود. ساختار سبک موس موجب شده تا تولید کنندگان اشکال فوم آن را نیز تولید کنند. فوم های نرم و لطیف خیلی زود روی موها خشک می شوند. پس از استعمال فوم حالت دهنده ( موس مو) نیازی به صرف زمان نیست و بلافاصله می توانید موها را آرایش کنید.

چگونه از انواع موس مو استفاده کنیم؟

میزان اثرگذاری و رضایت از این محصول به انتخاب صحیح بستگی دارد. قبل از خرید در نظر بگیرید که برای چه منظوری موس را خریداری می کنید. طرز استفاده از موس ساده و راحت است اما مهم کارایی آن است. محصولات آرایشی و بهداشتی را متناسب با جنس و وضعیت موهای خود خریداری کنید.

قبل از استفاده باید موها را شستشو دهید. موس از محصولاتی است که روی موهای تمیز، استفاده می شود. برای به دست آوردن نتیجه بهتر حتما موها را با شامپو شسته و آبکشی کنید. نیازی به خشک کردن مو نیست موها باید کمی مرطوب بوده و نم دار باشند. با استفاده از پارچه نخی آب اضافی مو را بگیرید. بیشترین آسیب به مو در موقع استحمام و خشک کردن، اتفاق می افتد.

طریقه صحیح موس زدن به موها

این محصول حالت کرمی و نرم دارد. موس شبیه به فوم نرم و سفیدی است. مقداری از موس را برداشته و روی ساقه مو بکشید. سپس با استفاده از کف دست ها، ساقه مو را ماساژ دهید. کار مالش مو را به آرامی و با حوصله انجام دهید. همه قسمت های ساقه مو را با مواد موس آغشته کنید از انتهای ساقه مو به سمت بالا موها را ماساژ دهید.

فوم حالت دهنده مو

براشینگ و انواع موس مو

پس از مالش موس روی موها می توانید به روش معمول موها را براشینگ کنید. برای حفظ کیفیت موها از حرارت ملایم سشوار استفاده کنید. سشوارهایی که دارای تنظیم درجات حرارتی هستند، کیفیت بهتری دارند. یک سشوار مناسب با جنس موهای خود را خریداری کنید تا موقع براشینگ کردن موها مشکلی نداشته باشید. با استفاده از یک برس گرد می توانید موها را صاف کنید. برای اینکه موها حجیم تر دیده شود لازم است تا موی تان را به سمت بالا براشینگ کنید.

در صورتی که موهای فر و مواج دارید نیازی به برس گرد نیست با استفاده از حرارت ملایم سشوار، موها را خشک کنید. به همین سادگی حالت و وضعیت موها حفظ می شود. در ضمن وز مو نیز به طور کامل برطرف خواهد شد. سپس با استفاده از یک شانه دندانه درشت می توانید موها را مرتب کنید.

تفاوت موس با ژل مو چیست؟

ژل مو از محصولات حالت دهنده و تثبیت کننده وضعیت مو است. تفاوت زیادی بین ژل و انواع موس مو وجود دارد که این دو ماده را به طور کلی از هم جدا می کند. اولین تفاوت هم در شکل ظاهری و حالت چسبندگی ژل است. ژل تارهای مو را سفت و چسبنده می کند. بعد از استفاده از ژل موها حالت سنگینی و سفتی پیدا می کنند. این در حالتی است که فوم حالت دهنده مو و موس ها به هیچوجه حالت چسبندگی ندارند. موس مو باعث حالت دهی طبیعی مو می شود و بسیار سبک و لطیف است.

موس از موها در برابر نور فرابنفش آفتاب محافظت می کند و مانع آسیب دیدن موها در اثر حرارت خورشید یا اتوی مو و سشوار می شود. محصولات ژل مو این خاصیت را ندارند و تنها تارهای مو را به هم می چسبانند.

ژل مو حالت انعطاف پذیری و طراوت مو را کاهش می دهد اما انواع موس مو موجب طراوات و شادابی مو می شوند. موس موها را چرب نمی کند و برای همه افراد با هر نوع جنس مویی مناسب است. محصولات متنوعی برای موس مو وجود دارد و انتخاب های متعددتری دارید.

اما مهم ترین نکته این که موس به هیچ وجه آسیبی به مو وارد نمی کند اما ژل در بروز شوره سر نقش مهمی دارد. افرادی که به طور مداوم به موها ژل می زنند دچار شوره سر می شوند که موضوع آزار دهنده ای است.

انواع موس مو

کلینیک تخصصی زیبایی مو سعیده درویش زاده

برای بازگشت زیبایی و درخشش موهای خود چه کارهایی انجام می دهید؟ مرکز مراقبت از موی سعیده درویش زاده با کادر حرفه ای و متخصص در خدمت شماست. ارائه خدمات نوین مراقبت مو با استفاده از مواد با کیفیت بخشی از خدمات سالن زیبایی مو سعیده درویش زاده است. احیا و ترمیم موهای آسیب دیده، پروتئین تراپی مو، نانو بوتاکس مو، خدمات پلکس تراپی و کراتینه کردن مو را به ما بسپارید.

اگر از کیفیت و حالت موهای خود رضایت ندارید

اگر موهای تان نازک، ضعیف و سست شده

اگر با موخوره و وز مو و …..مواجه هستید

ما حال موهای تان را خوب می کنیم. در این مرکز یک تیم حرفه ای و کار بلد را می بینید که به جدیدترین روش های مراقبت از مو، اشراف کامل دارند. برای احترام به شما و نشان دادن حسن نیت ما، کلیه مشاوره های تخصصی زیبایی مو سعیده درویش زاده به صورت صد در صد رایگان ارائه می شود.

مقالات مرتبط

دیدگاه کاربران
ثبت نظر
هنوز دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است
keyboard_arrow_up

درحال آپلود

0%
طراحی و توسعه توسط