804

ماندگاری ویتامینه مو؟

بسیاری از افراد، کارهای مهم برای مراقبت از موهای خود را انجام نمی دهند و مراقبت از مو را جدی نمی گیرند تا جایی که موها دچار مشکل می شوند و مواردی مانند موخوره، ریزش موها، نازک شدن تارهای مو و بسیاری مشکلات دیگر برای موها ایجاد می شود. این موضوع باعث شده است که روش های متفاوتی برای نگهداری از موها به وجود بیایند که به ما کمک می کنند بتوانیم نگهداری بهتری از موهای خودمان انجام دهیم و حتی اگر موهایمان دچار مشکل شدند، در زمانی سریع بتوانیم این مشکلات را برطرف کنیم. ویتامینه مو یکی از روش هایی است که به سلامتی و شادابی موها کمک می کند و مشکلاتی مانند وز شدن، خشک شدن بیش از حد و عدم حالت پذیری را از بین می برد. اگر موهای شما خشک و ضعیف شده اند، با تکنیک ویتامینه مو می توانید مشکلات موهای خود را درمان کنید و موهایی سالم تر و باکیفیت تر داشته باشید. در این مقاله می خواهیم در مورد این صحبت کنیم که اصلا ویتامینه موها چیست و چطور انجام می شود؟ همچنین درباره این موضوع صحبت می کنیم که کراتینه مو چقدر ماندگاری دارد؟ با مطالعه این نوشته متوجه خواهید شد که آیا ویتامینه مو برای موهای شما مناسب است و می توانید از آن استفاده کنید یا اینکه بهتر است برای احیای موهای خود به سراغ روش های دیگری مانند کراتینه مو، پروتئین تراپی و… بروید.

اگر به دنبال روشی هستید که موهای خودتان را تقویت کنید و آنها را از مشکلاتی که دارند نجات دهید و دقیقا نمی دانید که کدام روش برایتان بهتر است و همچنین دوست دارید در مورد ویتامینه مو اطلاعات بیشتری کسب کنید، توصیه می کنیم که تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا بتوانیم اطلاعات مفیدی را در این زمینه به شما ارائه دهیم.

ویتامینه مو چقدر ماندگاری دارد؟

اگر به دنبال ویتامینه مو آسیب دیده خود هستید، با خدمات ما، به موهایتان فرصت دهید تا دوباره احیا شوند.

ویتامینه مو چیست؟

ویتامینه مو یکی از روش های تقویتی برای موها است که کمک می کند بتوانید موهای خودتان را تقویت کرده و بسیاری از مشکلات موجود در موها را برطرف کنید. ویتامینه شامل موادی است که برای موهای شما مفید هستند و ویتامینه ها و مواد معدنی موردنیاز موها را تامین می کند و این موضوع کمک می کند که بتوانید موهایی سالم تر داشته باشید.

بسیاری از افراد فکر می کنند که ویتامینه مو تنها رو ساقه مو تاثیرگذار است ، اما باید بدانید این روزها محصولاتی به بازار عرضه شده از برندهای پروفشنال همچون کلوستر پروفشنال و کراستاس که جهت رفع مشکلات و بیماریهای پوست سر ( اسکالپ ) کاربرد دارد. محصولاتی همچون اسکراب پوست کف سر ، شامپو اسکراب ، سرم و قطره های تقویت کننده ریشه مو و …

همچنین یکی از مزیت هایی که باعث شده است ویتامینه به یکی از روش های پرطرفدار برای نگهداری موها تبدیل شود، این است که این روش برخلاف روش های دیگری نگهداری مو، از موادی کاملا طبیعی و ارگانیک استفاده می کند و در آن هیچگونه مواد شیمیایی وجود ندارد که به موها آسیب بزند. به علاوه در تکنیک ویتامینه مو، مواد معدنی و ویتامین ها بدون حرارت اتوی مو روی تارهای مو قرار می گیرند و این روش بدون حرارت زیاد انجام می شود. بنابراین انجام ویتامینه بسیار ساده است و حتی با وسایل خانگی هم می توانید ویتامینه را در حد ساده انجام دهید؛ اما برای انجام حرفه ای آن نیاز است که به سالن های زیبایی مو مراجعه کنید.

بهترین مارک ویتامینه مو چیست؟

قیمت ویتامینه مو

قیمت ویتامینه مو چقدر است؟

یکی از پارامترهایی که می تواند در تصمیم گیری ما برای انجام یک روش نگهداری مو تاثیرگذار باشد، قیمتی است که باید بابت آن روش پرداخت کنیم. ویتامینه نیز اگر در سالن زیبایی انجام شود، نیاز به هزینه ای دارد که باید آن را بپردازید.

باید بگوییم که فاکتورهای مختلفی هستند که در قیمت ویتامینه مو تاثیرگذار هستند و به همین خاطر نمی توانیم قیمت ثابتی را برای آن تعیین کنیم. عوامل زیر از تاثیرگذارترین موارد در قیمت ویتامینه مو هستند:

حجم موها: یکی از موارد بسیار مهم در تعیین قیمت ویتامینه مو این است که حجم موهای شما چقدر است و ویتامینه کردن آنها ممکن است چقدر زحمت داشته باشد و وقت آرایشگر را بگیرد. این موضوع کاملا به اندازه موهای شما بستگی دارد و هرچه حجم و سایز آنها بیشتر باشد، هزینه نیز بالاتر خواهد بود.

برند محصولات ویتامینه: یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار در قیمت ویتامینه مو، این است که از چه موادی استفاده می کنید و همچنین برند این مواد چیست. معمولا هرچه مواد برند معتبرتری داشته باشند، قیمت گران تری هم دارند و این موضوع در قیمت نهایی کار تاثیرگذار است. البته دقت کنید که لزوما گران بودن به معنای باکیفیت بودن نیست و باید به یک سالن معتبر و خوش سابقه مراجعه کنید.

شهرت سالن مو: یکی دیگر از عواملی که می تواند در قیمت ویتامینه مو تاثیرگذار باشد، سالن زیبایی است که قرار است کار ویتامینه موهای شما را انجام دهد. اگر برای ویتامینه یا کراتینه موهای خود به سالن های زیبایی جدید و تازه کار مراجعه کنید، هزینه کمی را از شما دریافت خواهند کرد؛ اما اگر برای انجام این کارها به سالنهای معروف و باسابقه بروید، باید هزینه بالاتری را پرداخت کنید. همچنین منطقه ای که سالن در آن قرار دارد نیز در قیمت نهایی تاثیرگذار خواهد بود. معمولا در سالنهای معروف و معتبر، از مواد درجه یک و خارجی برای ویتامینه و کراتینه کردن موها استفاده می شود و این کارها توسط افراد حرفه ای و متخصص انجام می شود و به همین دلیل است که کیفیت کار در سالنهای معروف بالاتر است.

این موارد از مهمترین پارامترهایی هستند که در قیمت نهایی ویتامینه موها تاثیرگذار هستند و براساس آنها تعیین می شود که ویتامینه موهای شما چقدر هزینه دارد و به همین خاطر بهتر است از چند سالن آرایشی این موضوع را بپرسید تا به یک جمع بندی کلی برسید و قیمت نهایی را به دست بیاورید.

البته باید بگوییم که در نهایت هزینه ای که بابت ویتامینه مو می پردازید، بسیار کمتر از روش های دیگری مانند کراتینه و پروتئین تراپی و… است؛ پس نیازی نیست که خیلی بابت هزینه ویتامینه مو نگران باشید.

ویتامینه مو چطور انجام می شود؟

ویتامینه مو در خانه بهتر است یا در سالن مو؟

باید بگوییم که ویتامینه مو در خانه می تواند انجام شود و تاثیرگذار نیز هست؛ اما موادی که در سالن زیبایی استفاده می شوند، معمولا تاثیرگذاری بیشتری دارند و این موضوع باعث شده است که خیلی از افراد به سراغ استفاده از روش سالنی بروند و در آرایشگاه ویتامینه مو را انجام دهید.

اگر خودتان زمان کافی برای انجام ویتامینه مو در خانه را دارد، می توانید از این روش استفاده کنید؛ اما اگر آدم پرمشغله ای هستید و می خواهید سریعتر به نتیجه برسید، روش سالنی برایتان بهتر و تاثیرگذارتر خواهد بود.

آموزش درست کردن ماسک خانگی ویتامینه مو

ماندگاری ویتامینه مو

ویتامینه مو چقدر ماندگاری دارد؟

در آخر به سوال اصلی خودمان می رسیم که ویتامینه مو چقدر ماندگاری دارد و مدت زمان ماندگاری تاثیر آن چقدر است. همانطور که در مقاله های قبلی نوشتیم بهترین زمان ویتامینه کردن مو 45 روز بعد از انجام درمان های عمقی ساقه مو میباشد(منظور از درمان های عمقی کراتین،بوتاکس،پلکس درمانی، پروتئین درمانی و … است) با فرض بر اینکه درمان عمقی رو مو انجام شده و شخص از محصولات مراقبتی مو بعد از احیا و صافی در منزل استفاده میکند، می توان گفت: ویتامینه یک ماه و نیم دوام دارد و بعد از آن نیاز به شارژ مجدد میباشد.

آیا ویتامینه مو باعث صافی موها می شود؟

جمع بندی مطلب

در این مقاله در مورد این صحبت کردیم که ویتامینه مو چقدر ماندگاری دارد و گفتیم که اصلا ویتامینه مو چیست و چه مزیت هایی نسبت به روش های دیگر نگهداری مو دارد و همچنین بررسی کردیم که قیمت ویتامینه مو چقدر است.

در انتها نیز با هم بررسی کردیم که ویتامینه مو در خانه بهتر است یا سالن زیبایی و مدت زمان ماندگاری ویتامینه را بررسی کردیم تا بتوانید تصمیم درستی در استفاده از این روش بگیرید. شما می توانید کارهای مهم مانند کراتینه و ویتامینه مو را در سالن مو سعیده درویش زاده انجام دهید تا موهای شما با استفاده از مواد درجه یک و مطمئن تقویت شود و موهایی سالم تر و زیباتر داشته باشید. برای رزرو نوبت کراتینه و ویتامینه می توانید با شماره های موجود در سایت ما تماس بگیرید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد که اطلاعات بیشتری را در مورد روش ویتامینه موها کسب کنید و بتوانید این روش را آگاهانه برای موهای خودتان انتخاب کنید. از اینکه تا انتهای این نوشته با ما همراه بودید از شما متشکریم.

 

مقالات مرتبط

دیدگاه کاربران
ثبت نظر
هنوز دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است
keyboard_arrow_up

درحال آپلود

0%
طراحی و توسعه توسط