قیمت کراتینه مو
213

عوامل موثر در قیمت کراتینه مو

کراتینه مو یکی از روش های بسیار کاربرد در احیا و صاف کردن موها است که اکثر اوقات توسط بانوان مورد استفاده قرار می گیرد. این روش محبوبیت زیادی پیدا کرده است و می تواند موهای آسیب دیده را به بهترین حالت خود برگرداند. یکی از سوالات متداولی که ممکن است در مورد کراتینه مو برایتان ایجاد شود، این است که عوامل موثر در قیمت کراتینه مو چه چیزهایی هستند و چطور قیمت کراتینه مو تعیین می شود.

اگر قصد دارید که موهای خودتان را کراتینه کنید یا دارید در مورد روش های مختلف احیا مو تحقیق می کنید و می خواهید در مورد قیمت هرکدام اطلاعات بیشتری کسب کنید، در این مقاله با ما همراه باشید تا در مورد عوامل موثر در قیمت کراتینه مو صحبت کنیم و کاملا این موضوع را برایتان روشن کنیم.

 

هزینه کراتینه مو

برای خرید بهترین مواد کراتین مو می توانید از محصولات فروشگاه سعیده درویش زاد استفاده کنید.

عوامل موثر در قیمت کراتینه مو چه هستند؟

در ادامه می خواهیم با هم، عوامل موثر در قیمت کراتینه را بررسی کنیم و ببینیم که قیمت کراتینه چگونه و براساس چه چیزهایی محاسبه می شود.

عوامل موثر در قیمت کراتینه مو چندین مورد هستند و ما در مورد هرکدام از آنها توضیح می دهیم تا بتوانید متوجه شوید که چرا در قیمت نهایی تاثیرگذار هستند. در ادامه با ما همراه باشید تا به صورت موشکافانه موارد تاثیرگذار در قیمت کراتینه مو را بررسی کنیم.

1- بلندی موها:

اولین و مهمترین پارامتری که در قیمت کراتینه مو تاثیرگذار است، این است که بلندی موهای شما چقدر است. کاملا طبیعی است که هرچه موهایتان بلندتر باشند، هم کار بیشتری نیاز دارند و هم مواد بیشتری برای صاف کردن و احیای آنها استفاده می شود. به همین خاطر باید توجه داشته باشید که این پارامتر خیلی موثر است و می تواند در قیمت نهایی تاثیر زیادی بگذارد.

2- کیفیت مواد:

دومین پارامتری که جزو عوامل موثر در قیمت کراتینه مو است، کیفیت موادی است که برای این کار استفاده می کنید. هرچقدر که از مواد با کیفیت تر و بهتری استفاده کنید، قطعا قیمت نهایی مواد بیشتر خواهد شد.

پس پارامتر دیگری که باید به آن توجه کنید، این است که کیفیت مواد کراتینه چقدر است و البته توصیه ما این است که برای کراتینه موهای خودتان سعی کنید که بهترین مواد ممکن را استفاده کنید تا هم مدت ماندگاری کراتینه بیشتر باشد و هم عوارضی برای موها و پوست سرتان ایجاد نکند.

3- برند مواد:

همانطور که احتمالا خودتان هم اطلاع دارید، هرچقدر برند موادی که برای کراتینه استفاده می شود شناخته شده تر و معروف تر باشد، قیمت بیشتری هم خواهد داشت.

به همین خاطر باید بدانید که کدام برندها کیفیت واقعی دارند و کدام برندها پول اضافی از شما دریافت می کنند و این موضوع براساس تجربه می تواند معلوم شود. معمولا آرایشگرها می دانند که کدام مواد کیفیت مناسبی دارد و هزینه معقولی هم دارد و آنها را استفاده می کنند تا هزینه نهایی شما بالا نرود.

4- محل سالن زیبایی:

باید قبول کنیم که واقعیتی که وجود دارد، این است که محل سالن آرایشی می تواند شدیداً در قیمت نهایی کاری که انجام می دهید تاثیرگذار باشد. مثلا ممکن است یک سالن در قسمت های مرکزی شهر قیمت بسیار پایین تری نسبت به یک سالن در قسمت های بالای شهر داشته باشد.

البته توصیه می کنیم که حتما به کیفیت کار و مهارت آرایشگر نیز دقت کنید و به صورت کامل در این مورد تحقیق کنید تا بتوانید بهترین گزینه ممکن را برای خودتان انتخاب کنید و مشکلی برای موهایتان ایجاد نشود.

5- شهرت سالن زیبایی:

همانطور که محل سالن می تواند در میزان قیمتی که تعیین می کند تاثیرگذار باشد، باید توجه کنید که شهرت سالن هم می تواند جزو عوامل موثر در قیمت کراتینه مو باشد.

مثلا اگر یک سالن برند معتبرتری داشته باشد، قطعا قیمتی بالاتر نسبت به یک سالن کمتر شناخته شده دارد و این موضوعی است که باید کاملا مدنظر قرار دهید و به آن توجه کنید.

6- روش کراتینه مو:

یکی دیگر از عوامل موثر در قیمت کراتینه مو، روشی است که بر روی موهای شما انجام می شود. کراتینه روش های مختلفی دارد که هرکدام با هدف خاصی پیاده سازی می شوند و باید متناسب با موی خودتان این روش را انتخاب کنید.

برخی از این روش ها ممکن است هزینه پایین تری داشته باشند و برخی از روش ها نیز به خاطر کار بیشتری که نیاز دارند، هزینه ای بالاتر دارند. برای تعیین دقیق این موضوع می توانید موهای خودتان را به آرایشگر نشان دهید تا تعیین کند که چه روشی برای شما مناسب تر است.

7- حالت موهای شما:

همانطور که قبل تر هم به این موضوع اشاره کردیم، کراتینه بیشتر به منظور احیا موها انجام می شود و اینکه موهای شما چقدر آسیب دیده باشند در قیمت نهایی تاثیر زیادی دارد.

باید ببینید که آیا موهایتان کار زیادی می برند و وضعیت سلامتی آنها خیلی بد است یا حالتی معمولی دارند. مثلا اگر موهای شما وز باشند و یا آنها را فر کرده باشید، کار آرایشگر سخت تر خواهد بود.

این موضوع می تواند در نهایت روی قیمت کراتینه مو تاثیر زیادی بگذارد و باعث شود که هزینه نهایی افزایش پیدا کند.

8- مهارت آرایشگر:

یکی دیگر از مواردی که جزو عوامل موثر در قیمت کراتینه مو است، این است که آرایشگر موردنظر شما چقدر در کار خود مهارت دارد و سابقه اش چقدر است. اگر پیش یک آرایشگر تازه کار بروید، قطعا قیمت پایین تری را باید پرداخت کنید و اگر پیش یک آرایشگر حرفه ای و با سابقه بروید، نیاز است که هزینه بیشتری بپردازید.

توصیه می کنیم که حتما قبل از انتخاب آرایشگر نمونه کارها و میزان مهارت او را بررسی کنید تا بتوانید بهترین تصمیم ممکن را بگیرید، اینکه مطمئن شوید موهای خودتان را دست هرکسی نمی سپارید خیلی مهم است. چون نداشتن مهارت کافی آرایشگر می تواند باعث ایجاد دردسرهای زیادی برایتان شود و حتی مشکلاتی را برای موها یا پوست سر شما ایجاد کند که در نهایت باعث پشیمانی شما خواهد شد.

9- حجم موهای شما:

یکی دیگر از مواردی که می تواند جزو عوامل موثر در قیمت کراتینه مو باشد، این است که حجم موهای شما چقدر است و چه میزان مواد مصرف می کند. اگر موهایی پر و با حجم زیاد داشته باشید، قطعا نیاز است که مواد بیشتری برای کراتین مصرف شود و در نهایت زحمت بیشتری هم خواهد داشت.

اما اگر حجم موهای شما کم باشد، قطعا هم مواد مصرفی کمتر خواهد بود و هم آرایشگر زحمت کمتری دارد تا بتواند کراتین را برای شما انجام دهد. این مورد هم نکته دیگری است که باید آن را کاملا مدنظر داشته باشید.

کراتین کردن موها

 

جمع بندی مطالب

در این مقاله در مورد عوامل موثر در قیمت کراتینه مو صحبت کردیم و گفتیم که چه چیزهایی می توانند در تعیین قیمت نهایی کراتین تاثیرگذار باشند و باعث شوند که شما هزینه کمتر یا بیشتری را بپردازید.

توصیه نهایی ما این است که به خاطر مبالغ کم، خودتان را فریب ندهید و سعی کنید هم بهترین آرایشگر ممکن را انتخاب کنید که مشکلی برای موهایتان ایجاد نشود و هم بهترین مواد موجود برای کراتینه را خریداری کنید که ماندگاری کراتینه برایتان بیشتر شود.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد که بتوانید با عوامل موثر در قیمت کراتینه مو آشنا شوید و آنها را بشناسید تا برای انجام کار کراتینه خودتان بهترین سالن زیبایی را انتخاب کرده و از موهای صاف و احیا شده خودتان لذت ببرید.

مقالات مرتبط

دیدگاه کاربران
ثبت نظر
هنوز دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است
keyboard_arrow_up

درحال آپلود

0%
طراحی و توسعه توسط