1,730

با عوارض ویتامینه مو آشنا شوید

ویتامینه مو یکی از روش های نگهداری از موها است که باعث تقویت موهای شما شده و کمک می کند که بتوانید موهایی سالم تر و زیباتر داشته باشید. اما شاید در تحقیقات خودتان در مورد عوارض ویتامینه مو شنیده باشید و این موضوع باعث شده است بخواهید در این مورد اطلاعات بیشتری کسب کنید.

ویتامینه مو نیز مانند هر روش دیگری، عوارض خاص خود را دارد و نیاز است که قبل از اقدام برای این کار، با عوارضی که ممکن است برایتان به دنبال داشته باشد آشنا شوید تا بتوانید از بروز این عوارض جلوگیری کنید و سلامتی خودتان را تضمین کنید.

در این مقاله می خواهیم در مورد عوارض ویتامینه مو صحبت کنیم و بگوییم که اصلا ویتامینه مو چه عوارضی دارد و چطور می توانید از بروز این عوارض جلوگیری کنیم تا بتوانید با خیال راحت برای انجام ویتامینه مو اقدام کنید و مشکلی برایتان ایجاد نشود.

اگر به دنبال این هستید که یک روش مناسب برای نگهداری از موهای خودتان پیدا کنید و برای دانستن عوارض ویتامینه کردن موهایتان کنجکاو هستید، توصیه می کنیم که تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا بتوانیم به شما اطلاعات کاملی را در مورد عوارض این روش بدهیم و به تصمیم گیری بهتر شما کمک کنیم.

ویتامینه مو چیست؟

یکی از مهمترین دلایلی که باعث ایجاد مشکلات و بیمارهای مو مانند موخوره، ریزش موها، نازک شدن موها و… می شود، کمبود ویتامین های موردنیاز و مواد مغذی موها است. ویتامینه مو یکی از روش های نگهداری و تقویت موها است که در طی آن، مواد آبرسان و ویتامین های موردنیاز مو روی موها قرار داده می شوند و فرآیندهایی روی آنها انجام می شود که این موضوع در نهایت کمک می کند بتوانید موهایتان را تقویت کرده و بهتر از آنها مراقبت کنید.

بسیاری از برند های تولید کننده محصولات مو ، علاوه بر تولید و ارائه محصولات ویتامینه جهت ساقه مو  توجه خاصی به مشکلات پوست کف سر (اسکالپ) داشته و محصولاتی همچون اسکراب ها ، ویال های درمانی و … را فرموله و تولید کرده که تاثیر بسیار خوب و قابل توجهی دارند.

ویتامینه مو چیست و چگونه انجام می شود؟

عوارض ویتامینه مو

با استفاده از خدمات ویتامینه مو برای موهای خشک خود، می توانید آن ها را دوباره زنده و درخشان کنید.

عوارض ویتامینه مو چیست؟

ویتامینه مو معمولا با استفاده از موادی انجام می شود که برای موها اهمیت دارند و به نوعی تقویت کننده هستند. این موارد اکثر اوقات شیمیایی نیستند و مشکلی ندارند، به همین دلیل نمی توان گفت که ویتامینه مو عوارض خاصی دارد؛ اما برخی باورهای اشتباه در مورد ویتامینه مو وجود دارند که می توان گفت ممکن است شما را به اشتباه بیندازند و باعث شوند که روش اشتباهی را برای موهای خودتان انتخاب کنید. 

قبل از انجام ویتامینه مو برای تقویت موهای خود، بهتر است با حقایق موجود درباره ویتامینه مو آشنا شوید:

1- ویتامینه مو باعث قطع ریزش موها نمی شود:

خیلی ها بر این باور هستن که ویتامینه ها تاثیری در کنترل ریزش مو ندارد! اگر در سالن تخصصی مو ویتامینه مو انجام داده باشید یا از نزدیک این کار را دیده باشید، احتمالا می دانید که در ابتدا موها با اسکراب کف سر پاکسازی و لایه برداری شده بعد با شامپو مخصوص شسته و به چندین دسته تقسیم می شوند و مواد ویتامینه مو روی ساقه موها مالیده می شود. باید بدانید پاکسازی و لایه برداری پوست کف سر فواید زیادی برای پوست سر ( اسکالپ ) دارد که مهم ترین آن زدودن و کنترل چربی کف سر و در نهایت کنترل ریزش مو میباشد.

علاوه بر درمان مشکلات پوست سر فایده ای که ویتامینه مو برای ساقه مو دارد این است که در بافت موهای شما نفوذ کرده و موهایتان را نرم و حالت پذیر می کند و این موضوع باعث می شود که موهایی زیباتر و صاف تر داشته باشید.

2- ویتامینه مو موقتی است:

بسیاری از افراد گمان می کنند که ویتامینه موها دائمی است و به صورت کامل می تواند موهای شما را درمان کرده و آنها را از هرگونه بیماری و مشکلی در امان نگه دارد؛ اما باید بدانید که این موضوع  اشتباه است.

ویتامینه یک روش جهت تقویت موها است و از این نظر به روش های دیگری مانند کراتینه شباهت ندارد و به همین خاطر نمی تواند تاثیری دائمی یا مدت دار روی موهای شما داشته باشد. این روش می تواند رطوبت موهای شما را برای مدتی افزایش دهد ، موهای شما را تغذیه کند و … و پس از آن نیز به تدریج تاثیر آن از بین خواهد رفت و مجددا نیاز به تمدید ویتامینه خواهید داشت. بنابراین نمی توانید روی ماندگاری دائمی ویتامینه حساب کنید و باید بدانید که این روش موقتی است و به صورت دائمی موهایتان را تحت تاثیر قرار نمی دهد.

3- ویتامینه یک روش مکمل برای تقویت موها است:

خیلی از افراد فکر می کنند که ویتامینه یک روش کامل جهت احیا و صافی موهایشان است و می توانند با ویتامینه کردن موهایشان موهایی صاف و لطیف داشته باشند. اما باید بدانید که ویتامینه مو مکمل روش های دیگر همچون کراتینه مو و صافی مو میباشد.

اگر می خواهید موهای خودتان را تقویت کنید و از خشکی بیش از حد آنها جلوگیری کنید همچنین موهای صافی داشته باشید توصیه ما این است که ابتدا در سالن مو زیر نظر فرد متخصص درمان عمقی مو (کراتینه ، پروتئین درمانی مو ، بوتاکس درمانی و … ) که متناسب با نیاز موهایتان است را انجام دهید و سپس با فاصله 45 روز، ویتامینه مو را انجام دهید تا با این روش بتوانید تاثیر و ماندگاری بیشتری روی موهایتان ایجاد کنید.

تفاوت ویتامینه و کراتینه مو چیست؟

فواید ویتامینه مو

فواید ویتامینه مو چیست؟

تا به اینجا با عوارض ویتامینه مو آشنا شدیم و دیدیم که چه باورهای اشتباهی در مورد این روش وجود دارد که بهتر است با آنها آشنا باشید تا بتوانید انتخاب درست تری بین روش های صاف کردن موها و نگهداری از موها داشته باشید. حالا می خواهیم برخی از مزیت های ویتامینه مو را با هم بررسی کنیم تا با این روش تقویت مو بیشتر آشنا شوید.

موارد زیر از جمله مزایای ویتامینه مو هستند:

1- کاهش آسیب پذیری موها:

ویتامینه مو، موادی را به موها اضافه می کند که کاملا تقویت کننده هستند و این مواد به صورت یک لایه محافظتی برای موها عمل می کنند. این موضوع باعث می شود که آسیب پذیری موهای شما نسبت به عوامل محیطی بسیار کمتر شده و بتوانید موهایی مقاوم تر داشته باشید.

2- فرم دهی راحت موها:

یکی دیگر از مزیت های مهمی که ویتامینه مو دارد این است که موهایتان را لطیف کرده و کمک می کند که فرم دهی موها راحت تر باشد و بتوانید حالت های دلخواه خودتان را به موها بدهید.

این موضوع برای افرادی که موهایی خشک دارند و موهایشان حالت پذیر نیستند بسیار مناسب است و کمک می کند که بتوانند موهایی زیباتر و مرطوب تر داشته باشند و از خشکی بیش از حد موهایشان جلوگیری کنند.

3- تقویت ساختار موها:

ویتامینه مو می تواند بافت و ساختار موهای شما را تقویت کند و باعث می شود که مشکلاتی مانند شکستگی موها و موخوره کنترل شوند و بتوانید موهایی سالم تر و زیباتر داشته باشید. همچنین اگر موهایتان مات و کدر شده باشند، ویتامینه می تواند باعث درخشندگی آنها شده و کمک کند که موهایی درخشان تر و زیباتر داشته باشید.

تفاوت ویتامینه مو و پلکس تراپی مو چیست؟

ویتامینه مو در سالن زیبایی سعیده درویش زاده

جمع بندی مطالب

در این مقاله در مورد عوارض ویتامینه مو صحبت کردیم و گفتیم که اصلا ویتامینه مو چیست و چگونه انجام می شود و سپس با هم باورهای اشتباهی که در مورد این روش تقویت مو وجود دارد را بررسی کردیم.

در مرحله بعد به سراغ این رفتیم که مزیت های ویتامینه مو را بررسی کنیم و گفتیم که این روش چه مزیت هایی را برای موهای شما دارد که می تواند کمک کند موهایی سالم تر و زیباتر داشته باشید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد که در مورد عوارض ویتامینه مو اطلاعات بیشتری کسب کنید و بتوانید بدون هیچگونه مشکلی، بهترین روش تقویت و نگهداری موها را برای خودتان انتخاب کنید. برای احیا و صاف شدن و تقویت موهای خود با موادی مانند میکروکراتین،نانوکراتین،کراتین،بوتاکس مو و … همچنین برای انجام انواع ویتامین های کابین مو ، شما می توانید در سالن مو سعیده درویش زاده با استفاده از مواد اورجینال و باکیفیت این کار را با  تکنیک های موثر توسط افراد حرفه ای و متخصص انجام دهید. برای رزرو نوبت کراتینه مو یا صافی مو یا ویتامینه مو همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید و نوبت خود را رزرو کنید.

مقالات مرتبط

دیدگاه کاربران
ثبت نظر
هنوز دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است
keyboard_arrow_up

درحال آپلود

0%
طراحی و توسعه توسط