1,005

کراتینه مو چند ماه دوام دارد؟

در گذشته داشتن موهایی صاف و لخت با بافتی ابریشمی، برای خیلی از افراد آرزو بوده است؛ اما حالا با وجود روش هایی مانند کراتینه مو، دیگر این آرزو غیرممکن نیست و می توانید به سادگی موهای خودتان را کاملا صاف و لخت کنید. کراتینه روشی است که می تواند به موهای شما حالتی صاف و کاملا ابریشمی بدهد و رطوبت موهایتان را نیز افزایش می دهد تا بتوانید از خشکی بیش از حد و آسیب دیدگی موهای خودتان جلوگیری کنید. اما سوال اینجا است که کراتینه مو تا چند وقت می ماند؟

خیلی از افرادی که می خواهند کراتینه مو انجام دهند، این سوال را دارند که تا چه مدت می توانند کراتینه را حفظ کنند و پس از چه مدتی کراتینه نیاز به تمدید خواهد داشت.

در این مقاله میخواهیم در مورد این صحبت کنیم که کراتینه مو تا چند وقت می ماند و بگوییم که مدت زمان ماندگاری کراتینه به چه عواملی بستگی دارد و چطور می توانید کاری کنید که مدت زمان ماندگاری کراتینه موهایتان بیشتر شود.

اگر به دنبال انجام کراتینه مو هستید و هنوز نمی دانید که زمان ماندگاری کراتینه مو چقدر است و چطور می توانید این مدت زمان را افزایش دهید، حتما تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا یکبار برای همیشه جواب این سوال را پیدا کنید و بتوانید بدون هیچگونه مشکلی کراتینه خودتان را انجام داده و از آن نگهداری کنید.

قیمت کراتینه مو

برای یادگیری صحیح و اصولی کراتینه مو، پیشنهاد می کنیم محتوای صفحه آموزش کراتینه مو را مطالعه کنید.

کراتینه مو تا چند وقت می ماند؟

اگر از سالن های زیبایی که کار کراتینه انجام می دهند به صورت رندوم این سوال را بپرسید، متوجه می شوید که زمان ماندگاری کراتینه به صورت کلی بین 4 تا 6 ماه است؛ اما عواملی وجود دارند که می توانند باعث شوند این زمان بیشتر یا کمتر شود.

اگر بدانید با انجام چه کارهایی می توانید زمان کراتینه را بیشتر کنید، می توانید این مدت زمان را تا 12 ماه نیز افزایش دهید و تا این مدت نیازی به انجام مجدد کراتینه نخواهید داشت؛ اما اگر مواردی که در ادامه می گوییم را رعایت نکنید، ممکن است حتی زودتر از 3 ماه نیاز به انجام کراتینه داشته باشید و ماندگاری کراتین برایتان کمتر شود.

عوارض صافی مو در دوران بارداری

ماندگاری کراتین به چه عواملی بستگی دارد؟

برای اینکه بتوانید بدانید کراتینه مو تا چند وقت می ماند، باید با عواملی که در ماندگاری آن موثر هستند نیز آشنایی داشته باشید تا بتوانید این عوامل را رعایت کنید و کراتین خودتان را بیشتر حفظ کنید.

در ادامه می خواهیم به شما نکاتی را بگوییم که رعایت آنها باعث می شود ماندگاری کراتین موهایتان بیشتر شود و بتوانید بدون هیچگونه مشکلی کراتین را مدت بیشتری حفظ کنید.

1- از مواد با کیفیت استفاده کنید:

یکی از مهمترین عواملی که می تواند باعث شود کراتینه شما ماندگاری بیشتری داشته باشد، این است که از مواد با کیفیت بالا استفاده کنید. اگر سری به بازار بزنید و در مورد مواد کراتینه مو پرس و جو کنید، متوجه می شوید که برندهای مختلفی اقدام به تولید این مواد کرده اند.

اما برخی از برندها مواد خوب و با کیفیت عرضه می کنند همچون کلوسترپروفشنال که هزینه بالاتری دارند. شما با پرداخت هزینه بیشتر و خرید محصولات مرغوب تر، می توانید مدت زمان ماندگاری کراتینه موهایتان را افزایش دهید و این کار کمک می کند که دیرتر نیاز به تمدید کراتینه مو داشته باشید.

پس توصیه می کنیم که حتما از بهترین مواد موجود استفاده کنید تا بتوانید مدت زمان ماندگاری کراتینه موهایتان را افزایش دهید و دیرتر نیاز به تمدید کراتینه داشته باشید.

2- مراقبت های بعد از کراتینه را جدی بگیرید:

بعد از انجام کراتینه مو، باید مراقبت هایی انجام دهید که انجام آنها کمک می کند بتوانید کراتینه موهایتان را حفظ کرده و از آسیب رسیدن به موهایتان جلوگیری کنید.

مراقبت های بعد از کراتین مو، یکی از عوامل تعیین کننده در این موضوع است که کراتینه مو تا چند وقت می ماند و اگر به درستی کارهای موردنیاز برای مراقبت را انجام ندهید، قطعا ماندگاری کراتین کمتر خواهد شد.

کارهایی مانند استفاده از شامپوهای حاوی سولفات استاندارد، استفاده از نرم کننده مو و ماسک مو داخل حمام، استفاده کمتر از اتو مو و سشوار برای خشک کردن موها، استفاده کمتر از موادی مانند رنگ مو و دکلره و… از جمله کارهایی هستند که با انجام آنها می توانید از کراتینه روی موهایتان مراقبت کنید و مدت بیشتری از صاف بودن موهای خود لذت ببرید.

3- ویتامینه کابین را فراموش نکنید:

یکی از نکاتی که همیشه به دوام و ماندگاری کراتین مو کمک میکند استفاده از سرویس ویتامینه کابین است. ویتامینه های کابین موادی بسیار تاثیرگذار و غنی هستند که موجب رطوبت رسانی، تقویت و تغذیه موها شده به شرطی که با استفاده از ویتامینه های پروفشنال و برندهای معروف همچون کلوستر و کراستاس توسط افردا متخصص انجام شود. بهترین زمان برای انجام ویتامینه کابین 45 روز بعد از کراتینه موهاست.

4- بهتر است کراتینه مو را در دوران پریود انجام ندهید:

کراتینه مو در زمان قاعدگی یا بارداری که هورمون ها در حال تغییر هستند، یکی از کارهای اشتباهی است که خیلی از افراد انجام می دهند. زمانی که هورمون ها تغییر می کنند، در قسمت های مختلف بدن از جمله موها تغییرات زیادی ایجاد می شود و این موضوع ممکن است باعث شود موهایتان کراتینه را نپذیرند.

اگر در این زمان اقدام به انجام کراتینه کنید، ممکن است مواد کراتینه به موها نچسبد و پس از کراتینه متوجه شوید که موهایتان صاف نشده اند و تغییر خاصی در آنها اتفاق نیفتاده است یا چند روز بعد از کراتینه متوجه شوید موهایتان به حالت قبلی خود برگشته اند.

پس توصیه می کنیم که در دوران پریود و در ماه های اول بارداری، به هیچ وجه اقدام به انجام کراتینه نکنید تا بتوانید کراتینه را در زمانی انجام دهید که هورمون ها تغییرات کمتری داشته باشند و بتوانید تا مدت مناسبی از اثرات کراتینه مو استفاده کنید.

5- کراتینه مو را در سالن های مو معتبر انجام دهید:

یکی دیگر از عواملی که در ماندگاری کراتینه نقش مهمی دارد، روند کراتینه موها است. افراد حرفه ای خوب می دانند که برای ماندگاری بیشتر کراتینه باید چه کارهایی انجام دهند و با انجام این کارها کمک می کنند بتوانید کراتینه ای اثربخش تر و بهتر داشته باشید.

اما افراد تازه کار یا نابلد، نمی دانند دقیقا چه کارهایی باید انجام دهند تا موهایتان بهتر تحت تاثیر کراتینه قرار بگیرند و بتوانید مدت زمان بیشتری از کراتینه استفاده کنید. به همین خاطر ممکن است با انجام کراتینه توسط این افراد سریعتر نیاز به تمدید داشته باشید یا حتی موهایتان دچار مشکلات مختلفی شوند.

برای جلوگیری از این مشکل بهترین راهکار این است که از یک کراتین کار حرفه ای و کاربلد و خوش سابقه کمک بگیرید تا بتوانید بدون هیچگونه مشکلی کراتینه را برای خودتان انجام دهید و از نتایج آن شگفت زده شوید.

دقت کنید که برای این کار زمان کافی بگذارید و حتما نمونه کارهای فرد موردنظر را مشاهده کنید و حتی در صورت نیاز با مراجعه کنندگان قبلی او صحبت کنید تا بتوانید با خیال راحت موهای خودتان را به دست این شخص بسپارید و مشکلی برای موهایتان ایجاد نشود.

سالن تخصصی مو سعیده درویش زاده، یکی از بهترین سالن های کراتین نه تنها در تهران بلکه ایران است که تمام کارهای مرتبط به کراتینه کردن مو، صافی و احیا، پروتئین درمانی، بوتاکس مو و… را با استفاده از مواد اولیه مرغوب و درجه یک انجام می دهد. اگر شما هم به زیبایی موهای خود اهمیت می دهید و دوست دارید موهایتان سالم تر و زیباتر شوند، با شماره های تماس موجود در سایت تماس بگیرید و اولین نوبت کراتینه مو را برای خود رزرو کنید. با یک بار استفاده از خدمات سالن مو سعیده درویش زاده، به مشتری همیشگی ما تبدیل می شوید.

جمع بندی مطالب

در این مقاله در مورد این صحبت کردیم که کراتینه مو تا چند وقت می ماند و ماندگاری کراتینه به چه عواملی بستگی دارد. همچنین گفتیم که مدت زمان ماندگاری کلی کراتینه مو بین 4 تا 6 ماه است؛ اما شما می توانید با استفاده از روش های خاصی، این مدت زمان را افزایش دهید.

در بخش بعدی گفتیم که برای افزایش ماندگاری کراتینه مو، چه کارهایی را می توانید انجام دهید و چه نکاتی هستند که می توانند در این موضوع تاثیرگذار باشند و باعث شوند مدت زمان بیشتری از کراتین موهایتان استفاده کنید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد که بتوانید جواب سوال کراتینه مو تا چند وقت می ماند را پیدا کنید و با روش های افزایش این مدت زمان نیز آشنا شده باشید تا بتوانید یک کراتینه اثربخش و بی خطر و ماندگار را برای خودتان انجام دهید و از داشتن موهایی سالم و زیبا لذت ببرید.

برای تجربه کراتینه مو با مواد عالی و تکنیک های جدید، به سالن مو سعیده درویش زاده مراجعه کنید و مهارت و تخصص این تیم حرفه ای را مشاهده کنید.

مقالات مرتبط

دیدگاه کاربران
ثبت نظر
هنوز دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است
keyboard_arrow_up

درحال آپلود

0%
طراحی و توسعه توسط